hahaha die 2 roze lijntjes duimen we allemaal voor voor onszelf en voor elkaar Sanyi ik zal in die tijd duimen voor je dat alles goed is toen ik de dubbele streep op de ovutest zag was ik zo blij is idd toch een teken dat het goed gaat en natuurlijk gelijk mijn mannetje meegesleurd
Jaa mary haha echt, ik heb met cb extra getest en 2 smileys gehad, was een stuk positiever haha. Daarvoor met goedkope testen, maar was onduidelijk soms, nu was er echt bevestiging
hey Angelaa ik heb die ovutesten van het kv die zijn ook best goed en gaf 2 dagen een positief resultaat dus tja check check en dubbelcheck dan maar volgens mij vind geen enkele man het erg om op die manier gebruikt te worden hahahahaha die van mij vraagt zelfs "moet het niet nog een keer voor de zekerheid" hihihihi
Heeeeey Wendy, leuk je weer te zien!!! Wanneer is je NOD?? Ik verwacht vanmiddag/vanavond mn ei, dus mijn NOD is 20 juli, pffff, duurt lang! Keb Engeltj nog niet gezien ENGELTJ, waar ben je???
ik had die donderdag T donkerder dan de C en die vrijdag even donker. Dus vd zekerheid beide dagen liefje besprongen hihihihi
hahahaah erin79 bij mij was dat dinsdag en woensdag (daarvoor ook al een paar keer besprongen) hij laat zich ook zo makkelijk overhalen
Haha nouu kijk aan mary, t gaat gewoon vanzelf bij de mannen haha ze vinden het zelf ook gewoon erg leuk haha Haha doe je goed erin
idd Angelaa ze hebben er niet veel voor nodig die van mij vind het zo leuk dat hij zelfs mee zit te rekenen voor de vruchtbare dagen dan loopt hij rond als een klein kind in een snoepwinkel Trouwens heb jij al een lijst kunnen maken van de NOD dagen voor "ons clubje"???
Haha is t zo erg Nee die van mij rekent niet mee, maar hij mAkt zich ook niet druk, Het komt wel zegt die haha Nee ga ik in me pauze doen
Nee zo erg is het niet hoor maar hij loopt wel veel te rekenen maar ja hij wil ook graag papa worden al is hij iets minder gestrest dan ik aan het einde van de maand (testtijd) maar krijg wel iedere keer een troostende knuffel als het mis is Ok zien het na de pauze ben best wel benieuwd eigenlijk ...
Gelukkig dat onze mannen wat relaxter zijn, anders zouden we elkaar tegen de testtijd helemaal gek maken ;-P
Pff die van mij is juist wel zo'n verschrikkelijk stresskip! Is een beetje een doemdenker en denkt bij het minste geringste dat er iets aan de hand is. En dan ben ik degene die steeds roept 'Komt wel goed schatje!!". Ik ga maar een pak roosvicee halen haha
Jaaa gelukkig wel zeg anders wordt ik ook helemaal gek haha, en dat kan echt niet! Haha dan trek ik t niet Nee die van mij is echt, maak je niet druk, t komt wel, wanneer t komt haha, maar hij troost me idd wel altijd