ik zit mezelf hier ondertussen helemaal gek te maken. Ben nu weer van alles aan het opzoeken over een eventuele innestelling. Weet dat ik het niet moet doen,maar kan het niet laten.
Mooi hoor Erin, ik denk dat ik met een paar krulletjes mooier vind nog inderdaad! Nou Ik heb weer getest.. meningen please: - cb - kruidvat - promaled - 123ovutest - Z&k Wordt zeker nog eens 4 uur niets drinken en plassen.... of is dit gewoon mijn LH piek en doet cb deze maand niet mee? Zoals ik al zei; knallers krijg ik niet... XxX
Raar dat CB niks aangeeft en de andere 4 wel. Zijn idd geen knallers maar wel duidelijke streepjes. Misschien worden ze deze maand niet donkerder? Ben niet zo bekend met ovutesten
@shadow85 Ik ken het, hier hetzelfde! Ik barst van de symptomen. Nog 8 dagen voor mijn NOD. Op innesteldag (als ik de calculator mag geloven) klein sliertje bloed gehad op tampon, dat was alleen op die dag. 1 dag ervoor en 1 dag erna had ik ook ongipijn, van die flauwe weeige pijn. En op die bewuste dag savonds in bed 1 felle steek in onderbuik (dag later dat kleine sliertje). Ik verlies altijd pas bloed 2 dagen voordat het echt uitbreekt, beetje spotting. Ik vind het nu te vroeg voor bloedverlies.
Ja ik had nu best nog wel een grote plas, misschien toch nog niet geconcentreerd genoeg.. maar dit lijkt het toch wel te zijn hoor.. Maar kan het ook dat je de ene maand meer lh aanmaakt dan de andere maar toch een eisprong hebt?? Ik heb hier nog een foto, toen ze iets verder droog waren.. lijken positief.. toch? Probeer over 4 uur nog 's (cb moet 4 uur tussen zitten..) hopelijk een iets donkerder plasje dan
Thnxxx, ghehe klussen ja.. vanavond en morgen nog s.. arme prullie van mij, had m gisteren ook al overgehaald
@shadow85 Tja ik vind het ook raar maar wat je lichaam allemaal met je kan uitspoken als je zwanger denkt te zijn pffft... Had gister voor de lol een CB zwangerschapstest gedaan, zo eentje die je 4 dagen van tevoren kan gebruiken. Ikke testen maar ik zag alleen de controlelijn en een horizontale streep. Helaas geen verticale streep. Ik leg de test weg, 2 uur later wil ik m weggooien, staat er een verticale streep, zal wel een indrooglijntje zijn, zal proberen foto te plaatsen.
Ik had ze vorige maand ook van sensitest. Maar heb gelezen dat de teststreep toch zeker net zo donker, of donkerder moest zijn als de controlestreep. Ik kreeg ze ook echt niet donkerder als die van jou, Y87, vandaar dat ik ze aan de kant heb gegooid en het nu zonder ovutesten probeer, werd er niet goed van.
Jeeeeeeeeej ik heb een ei en ik doe weer mee in de game ... ik ga zitten op het wachtbankje naast jullie, NOD onbekend, maar duim voor mij een langere LF dan vorige keer (5 dagen )
Ja het rare is, het ene merk is even donker, het andere merk net niet.. maar ik test al 18 dagen en kreeg eerst amper een streep dus vind het wel hoopvol..
Y87 die van het kruidvat worden ook niet donkerder bij mij dus ben toen ook gelijk flink aan de klus gegaan
Eigenlijk moet ik beter weten want bij mij eerste zwangerschap testte ik pas 2 dagen voor mijn NOD licht positief met kruitvat 2v5 en ik ben nu 8 dagen voor NOD dus moet effe geduld hebben
In dat geval klinkt het zeker hoopvol! Ik kreeg altijd een tweede streepje, dus zag door de bomen het bos niet meer, welke nu donkerder was. Vanaf nu gewoon om de dag sexen vanaf mn ongi voorbij is hihi.
Y87 ik zou t echt niet weten, mijne was 1 dag zelfs donkerder dan de C, maar bij radiogirl idd weer niet. verschilt weer vlgs mij... als je om de 1 a 2 dagen gewoon seks hebt de hele maand zit je sowieso goed denk. al zou dat hier niet echt gaan lukken.. erger nog na de klusronde is het bij ons uhmmm.. nogal rustig nu... ik heb normaal wel flink libido maar ik heb nergens zin in.. ik heb sinds zondag een licht soort hoofdpijn en gister en vanochtend een beetje misselijk, af en toe ongi gevoel. ik zit een beetje door dat misselijk zijn van t zál toch niet?? maar we merken t zaterdag wel!