Dat gevoel ken ik! Vandaag had ik heel de namiddag het gevoel dat ik ongi zou worden: een weeïg gevoel in de buik, af en toe een steekje en het voelde zowat 'nat' daar beneden, maar bij het naar toilet gaan was er niets aanwezig... enkel wat doorschijnend witverlies (zoals glijmiddel) vreemd!
das idd krap mary.. ik heb echt de ongiweek, de vruchtbare week, de innestelweek en de afwachtweek hahaha. normaal eigenlijk altijd 30, alleen in mei opeens 27, was heel raar, opeens 3 dagen eerder.. en daarna opeens 31. pfft! vlgs ei en app moet het dit keer 29 dagen zijn.
ja dat doen we maar inderdaad. nagelbijten probeer ik af te leren...nu al 5 maanden mee gestopt dus dat probeer ik niet te doen. Maar op mijn werk is t nu zo rustig, ba! (echt zomer vakantie) Maar ja door die ovu test weinig vertrouwen meer helaas
@erin79 Ja dat is al heel lang, mijn ciclus is tussen de 28-30 en max een keer 31 geweest maar dit is echt bizar lang.... en ook nog echt geen verschijningen van ong.. Normaal 3 a 4 dagen voor die tijd bruin/rode afschijding maar zelfs dat heb ik tot nu toe nog niet... ik wordt gek whaha en al helmaal als ik niet zwanger ben, dan denk ik langs de huisarts :-S Owow ik denk maar positief anders wordt ik gek haha. Maar jij nog een spannende 4 dagen wachten, voel je je anders of nog niet?
@ Tielo: ja ik vind et ook zo raar ook af en toe krampen en steken in mijn buik en aan de onderkant van mijn borsten af en toe soort kramp. en dan dat boeren, en voor me gevoel wat meer honger als anders...maar ja ovu test zegt anders dus zal mijn lijf me wel in de maling aan et nemen zijn @ Erin: paardje is inderdaad wel goede afleiding inderdaad
TieLo snap wat je bedoelt heb dat ook steeds vaker behalve dan witverlies zo weinig valt bijna niet op Erin79 de stress van het wachten is wel net zo erg hoor Stephanie86 uhhhh kauwgom en kop op wie weet is het wel raak geweest
mamainthefutre dan hebben wij zelfde soort cyclus! ja ik voel me anders maar ik ben zo bang dat ik mezelf vd gek hou... kan me niet voorstellen dat ronde 1 meteen raak is ook. maar die hoofdpijntjes, misselijk en buikgevoelentjes.. doen me wel wat uitkijken naar zaterdag! als t niet raak is, dan ben ik van zulke dingen iig niet meer onder de indruk vanaf ronde 2 hahahaha
mamainthefuture hier gaan wij allemaal voor roze op de test tot het tegendeel bewezen is dus tot die tijd ben je gewoon zwanger
aan het willen ligt het niet! mn lief en ik zouden met huwelijksreis naar schotland gaan, maar met dit rotweer al de hele zomer, hebben we vanmiddag besloten dat we op t laatste moment toch richting de zon gaan, we hadden nog niks geboekt dus het kon nog. liefje is nu de huwelijksreis aan t uitzoeken, vind ie leuk. ik vind alles best als er maar zon is, strand, zee, lekker eten en (alcoholvrije) cocktails hahaha
Maud ik denk het niet hoor Erin79 tip mijn huwelijksreis: Sardinie italie plaats isola rossa hotel thalasso en spa. goed eten iedere avond live muziek met cocktails en als je aangeeft huwelijksreis krijg je 4x gratis toegang tot spa neem wel je trouwboekje mee
Hellooo ben ik weer.. even gekookt/gegeten/gedoucht/geklust P) etc etc Nog iets gemist?? Las net het verhaal van "bange vrouw" ook onder "zwanger worden" Dat kan dus ook, dik en dik te laat, echt super!!