Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja dat las ik net ook dus toch weer beetje positief. Spannend allemaal hoor! Nou ja morgen overdag werken (hopelijk wat drukker) en savonds gaat een collega met mijn paardje voor het eerst springen. dus volle dag gelukkig!

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Heb jij al ergens last van nog?

Dit is intussen mijn rekensommetje:
    - deze namiddag gevoel dat ik ongesteld zou worden: krampjes her en der en een weeïg gevoel
    - sinds vandaag een vette huid
    - meer puistjes dan anders en veel vroeger dan anders (normaal pas 3 dagen voor nod, nu is het nog 7 dagen tot nod)
    - darmen zijn wat rommelig

Een week duurt veel te lang!

3. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    #923 stephanie86, 11 jul 2012
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
    ja opzich wel wat "symptomen"

- gister echt onwijze buikpijn, steken links en rechts onderin maar ook laag in het midden. en ook in mijn zij bovenkant van mijn bekken zeg maar. vandaag wel wat minder maar af en toe wel.

- Stuk meer honger dan normaal en na kwartiertje na het eten (of drinken) moet ik ineens een uurtje ofzo telkens boertjes laten (heb ik normaal echt nooit last van)

- af en toe steken in mijn borsten en af en toe een soort kramp achtig gevoel. en ook soort steken onder/aan de zijkant van mijn oksels

Verder niet zoveel maar zit natuurlijk nog voor innesteling dat is inprincipe pas zaterdag geloof ik

4. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoeveel dagen tel je tot aan innesteling? Ik tel met 10 dagen en dan zou ik de 15e (zondag) die van mij moeten hebben... Eigenlijk kan ik vanaf maandag al een test doen dan... Maar ik zit op kamp van zaterdag 14 tot zaterdag 21... dus testen doe ik best pas erna :) hoewel ik niet weet of ik dat geduld ga hebben (als ik intussen nog niet ongi ben geworden dan! Let's hope not!) :D

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Allez, hier is't stilaan dodotijd...

Morgen weer heel wat werk voor de boeg als ik weet hoeveel ik weer ga moeten bijlezen ;);)

Slaapwel allemaal!

6. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ik doe het altijd via biologische klok en die zegt met de dag van mijn eisprong meegerekend ook 10 dagen dus daar hou ik et dan maar op. En dan maar op. dus dat zou dan zeggen as de innesteling en die vrijdag daarop mijn nod

7. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Wow! Net de film 'magic mike' gezien.wat zal ik lekker slapen straks ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Is ie leuk??? :D

Goeiemorgen meiden,

EN EN EN????? (de testers)

XxX

9. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    nog niks meiden... Ben nieuwsgierig!

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heey meiden goedemorgen,

ik ben ook nieuwschierig:D,

@Hier, ik voel me niet zo lekker, buikpijn! pff
    en zo slecht geslapen door het slechte weer!
    vannacht om 2uur werd ik wakker door letterlijk MEGA onweeer! pff!

haha misschien ga ik ook wel vroeg testen toch, vanaf morgen kan dat!

11. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    @ angelaa: vervelend dat je zo rot geslapen heb. Ik moet zeggen ik was vannacht gewoon klaar wakker dus ook niet super geslapen. Haha ja kan je de verleiding niet weer staan, geef je groot gelijk!

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we pas volgende week zaterdag gaan testen. (die vrijdag is mijn nod) pff duurd nog lang

12. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Goedemorgen ladies.

Ook hier slecht geslapen vaak wakker geweest en rond 06:00 weer wakker van hagel?!?!
    Stephanie86 hou vol he ;) gelukkig heb je een drukke dag in het vooruitzicht :)
    Angelaa1988 spannend hou ons op de hoogte.

heb mamainthefuture nog niet gezien die zou vandaag opnieuw testen ben zo benieuwd

13. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ja gelukkig wel drukke dag hopelijk op mijn werk ook beetje druk.hopelijk goed nieuws dat we nog niks van haar hebben gehoord!

14. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ben benieuwd dames!
    Ik zit ook op het wachtbankje maar moet nog 11 dagen ofzo..

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @stephanie, jaa zeker vervelend en ook nog vroeg wakker en niet meer kunnen slapen haha, maarja komt wel goed, begin pas 3uur met werken dus ken nog genoeg rusten:p
    pff maar al klaarwakker zijn in de nacht is idd geen pretje.

nou de verleiding is nog niet heel groot, maar groeit wel, wil gewoon weten waar k aan toe ben, vanaf morgen ken ik testen, maar doe t dan in t weekend, meer richting de nod (als ik t ga doen haha). en dit moet ik nog even aangeven bij mn vriend haha:p

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @stephanie, jij gebruikt ook de app van biologische klok?
    die had ik eerst ook maar klopt niet echt! echt vreemd!
    haha als ik die app moet geloven, dan moet ik morgen ongi worden:p
    nja dat kloptte op zich nog wel, maar hij gaf ook aan dat mjn ei op 28 januari kwam, maar ik had 2 smileys op 30 juni en 1 juli. dus alles verplaatst dan, dat kan je niet veranderen toch?

17. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    welkom hier.ik moet ook nog 8 dagen dus ook nog f te gaan. Ja dat s wel fijn wetm weten waar je aan toe ben!nog er geduld.we kunnen het!

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    @Summer1987 Welkom en neem plaats op de bank ;)

Stephanie86 hoop ook dat we goed nieuws krijgen :)

Angelaa1988 zo laat beginnen lekker hoor tot hoe laat moet je dan werken? Wil je het niet als verassing houden voor je vriend :p

ik heb ook op een website me biologische klok maar die klopt redelijk de eisprong wijkt idd wel eens af

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik heb ook de biologische klok app, klopt idd niet veel van! Haha, maar ik ben ook behoorlijk onregelmatig met me cyclus. Soms 2 dagen te vroeg en dan weer 2 weken te laat, erg fijn.. Daarom ben ik ook zo benieuwd of het gelijk raak is! Dan zouden we wel heeeeeel veel geluk hebben!

Ik blijf vandaag lekker een ochtendje in bed liggen, op die manier voel ik me het best want de afgelopen 3 dagen waren niet echt fijn :-S Maja heb het er allemaal voor over, mocht het zo ver zijn :) Nog 6 dagen tot mijn nod, maar de zwangerschapstesten liggen klaar! ;)

Voor de horror-film-liefhebbers: i spit on your grave. Hele sterke film maar wel heel heftig! ;) maar moet je gewoon gezien hebben als je van horror/thriller houdt haha!:D

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @mary, jaa heerlijk, tot 6 hahahA:p
    jaaa dat ken ook, haha ik moet me inhouden om nu niet te testen, maar dat werkt toch niet.

jaa ik heb account ook van biologische klok.
    maar ook een app van womenlog, en die klopt wel.

Deel Deze Pagina