Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    :( Helaas vanochtend getest niet wzwanger zegt dat ding.... was fijn om 5:50 al wakker en gelijk maar gaan testen, moest toch ook echt naar de wc. MAAR ook nog niet ong dus er is nog steeds hoop.....

Vanochtend wel de huisarts gebelt, maar die is tot 5 aug op vakantie, waarnemer belt mij straks terug (als het goed is).

Ik heb namelijk nog geen enkel teken van ong worden helemaal niks en was vanochtend wel heel misselijk (nog steeds eigenlijk) maar misschien maak ik me zelf en me lichaam wel gek...

Hoe weet ik niet want ik was helemaal vergeten dat ik vrijdag al ongesteld had moeten worden en kwam er pas achter toen ik al 4 dagen overtijd was dus dat heb ik ook niet kunnen uitstellen ofzo....

Naja ik hoop nog steeds op goed nieuws en zolang ik geen bloed zie ben ik happy :-D

2. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    LummieJ lekker hoor ochtend luieren dat kan ik pas het weekend weer helaas :(. balen dat je cyclus zo onregelmatig is zo moeilijk om dan inzicht te krijgen wanneer je eisprong is...
    Hoop voor je dat het raak is ;)

Angelaa1986 hahahaha moeilijk he beheersen :D ik morgen die vroege test ben benieuwd:$

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Oww balen meid! maar idd geen bloed is goed!
    hoop dat de waarnemer je snel belt en het misschien duidelijker wordt voor je! ik blijf voor je duimen;)

4. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Mamainthefuture wat balen dat de test geen resultaat gaf maar he... je zal de eerste niet zijn :) zolang je nog niet ongi bent is het positief toch ;)

5. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dank je wel! ik ga ook voor jou duimen, dit weekend!

Pff wordt gek van de zenuwen....

6. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    mamainthefuture zet ff qmusic op foute uur is bezig als je dan nog je gedachten niet kan verzetten weet ik het ook niet meer ;) hou vol!!!

7. lyveh24

lyveh24 Lid

12 jul 2012
    43
    0
    0
    Ik zit ook op het wachtbankje! Wachten duurt zo lang opeens..volgende week donderdag mijn ongi (hoop het niet :p) heb wel al een paar dagen wat steekjes en pijntjes in mijn onderbuik. Maar durf er echt niet op te hopen eigenlijk. Geduld hebben is het enige wat ik kan doen denk ik

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nee idd zolang die ong maar weg blijft, blijf ik positief.....

Ik moet ook zeggen dat ik nog nooit heb gehad dat mijn testen van niet positief naar een paar uur in eens positief werden dus daar hou ik mij aan vast.
    Zeker omdat er wel een streep te zien was maar niet een hele dikke blauwe streep. Maar wel duidelijk genoeg dat je hem zonder moeite nog ziet (zelfs op foto ;))

Dus ik ga er maar vanuit dat ik wel zwanger ben maar dat er nog te weinig stoffen in mijn lichaam zitten waardoor het de eerste test wel is gelukt en daarna de stoffen zich niet snel genoeg aanmaken ofzo :)

9. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    lyveh24 neem plaats en stress lekker mee :p de meeste hier hebben steekjes en pijntjes en allerlei rare symptoompjes en we gaan allemaal uit van roze :D Welkom!

10. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    mamainthefuture ik heb ook geen idee. Wat ik wel weet is dat het niet uitmaakt wat voor streepje het is een zichtbaar streepje is een zichtbaar streepje en een zichtbaar streepje betekent zwanger ;) (heb ik overal gelezen) en dat je 6 dagen overtijd bent helpt ook ;)

11. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ja dat klopt streepje is streepje :D ik heb me gek gezocht maar kan niks anders bedenken.

Ik weet wel dat ik sinds begin van de week misselijk ben en dat het vandaag echt heel erg is..... ben al naar de wc gerent maar was loos alarm dus we zullen het zien :( (dat terwijl ik normaal nooit kan overgeven of iets ik slik het altijd weg en drink veel water dan, maar dat helpt nu niet meer)

12. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hihihi mamainthefuture Gefeliciteerd dan he :D ben stiekem beetje jaloers hoor op dit moment zou ik ook wel misselijk willen zijn ... alles voor het goede doel :D:D:D:D:D

13. lyveh24

lyveh24 Lid

12 jul 2012
    43
    0
    0

Thnx meid.. Ik kan niet zeggen dat het stress is, maar meer spannend. Ik ben begin maart gestopt met de pil en me cyclus begint nu pas een beetje 'leuk' te worden haha. Alleen dacht ik altijd 'Oh ik ben zo zwanger' NOU best dom om dat te denken! Dus heb me lesje wel geleerd.. Wanneer ga jij testen?

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Hihi laten we het hopen! dan ga ik veel taart bakken dit weekend whahahah!

Ja ik hou niet van overgeven maar al moet ik dat 9 maanden lang doen, hiervoor heb ik dat dubbel en dwars voor over!

Ik zal heel hard voor jou duimen dat jij dit ook snel gaat mee maken... (al hoop ik wel met minder zenuwen en in 1 keer juiste test uitslag)

15. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    o Kijk super!gefeliciteerd!streepje s een streepje volgens my inderdaad hoe licht ook.ben ook wel beetje jaloers.maar by ons komt t ook wel!!

16. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ja maar waarom was dat verdomde streepje er vanochtend niet :x
    Ik voelde me gister zo zeker zwanger, maar nu na vanochtend ben ik alleen maar zenuwachtig:$

17. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    lyveh24 ik denk dat de meeste zo denken. over het algemeen geld dat je naar je moeder moet kijken... mijn moeder was zo zwanger ik ben in november gestopt met de pil en nu in de 7de ronde maar kan ook door me schildklier komen dat het nog niet gelukt is (heb nu medicijnen dus ben erg hoopvol) ik doe morgenchtend een vroege test, wordt gek van mezelf en wil iets van die spanning weghalen :)

Hoewel voor alle ladies die dit lezen geef geen geld uit aan een vroege test wacht tot je nod en test met een gewone test. ik weet dat het moeilijk is maar een vroege test is weg gegooid geld omdat je op je nod toch nog een keer moet testen

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hahahaha mamainthefuture lief van je maar met mijn geluk ;) bij mij gaat er nooit iets normaal dus waarom nu wel :) maar we zullen zien heb een goed gevoel deze keer, maar denk dat iedere vrouw zo denkt die zwanger wil worden :p
    P.s. ik bak ook graag taarten :D

19. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    goeiemorgen meiden :D

ik duim even verder voor mamainthefuture!

overmorgen mag ik :D
    ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig.. ga er zo van uit dat er niks is eigenlijk. zaterdagochtend zelf zal wel even spannend zijn natuurlijk.

20. lyveh24

lyveh24 Lid

12 jul 2012
    43
    0
    0
    Eigenlijk niet echt gevraagd aan mijn moeder, maar ze heeft 3 kinderen dus is wel vruchtbaar (dat is al een hele geruststelling) En ik scheel met mijn broer 3 jaar en me zusje 2 jaar. Ook best kort op elkaar!
    Ik hoop dat jouw test positief is ! Ben zo benieuwd, hoop voor iedereen een knaller van een test (ook al is het een licht streepje, streep=streep toch ;))

p.s Hoe kan ik mijn Banner eronder zetten, ben nieuw dus moet alles ff door krijgen

Deel Deze Pagina