mogge Erin79 hihihi jij staart het streepje erop met je wil zeker Heb wel ergens gelezen dat sommige vrouwen ineens een rust over zich heen kregen een soort aanvaarding? dus wie weet hoop voor je dat het positief is ga er stiekem wel van uit
Nee bij mij gaan de dingen helaas ook niet vanzelf in me leven, al veel downs mee gemaakt. Maar ik heb goede hoop dat dit een UP is! heel stom ik heb al een hele tijd dat als ik op een klok kijk het 11:11 is en wat was het gister toen ik ging testen de 11e dus laten we hopen dat die 11en mij geluk brengen. Ja is een hele grote hobby van mij taarten en cupcakes Bedankt allemaal voor het met mij mee duimen.
hihihi ik heb zo'n groot arsenaal met bakartikelen/vormen enzzzzz dat me hubbie er gek van wordt tenzij hij het op mag eten hahahaahah
Haha ik ken dat, de mijne heeft het zelfde. Van de week kwamen er nieuwe spullen binnen (wat ik nog niet had gezegt oeps ) Toen keek hij me zuchtend aan nog meer spullen waar ga je dat allemaal laten dan?
hihihi heb ik ook wat op gevonden wij hebben zo'n trapkast met planken en daar nog een inzetkast in dus alles is netjes opgeruimd (ideaal zo'n inzetkast)
Oef, eindelijk weer alles gelezen! Goeiemorgen allemaal!!! Ik ga dadelijk mijn gedachten nog eens op hol laten slaan, want ik begin aan 5 manden strijk... het ideale moment om te piekeren dus! We zetten dus de muziek maar loeihard en hopelijk helpt luidkeels meezingen ook om de gedachten te verzetten! Toch hels hoe je er mee bezig kan zijn hé... Alhoewel, ik probeer nu wel alles te relativeren, want vorige maand heb ik mijn eigen lichaam goed voor de zot gehouden en was ik ineens 6 dagen overtijd voor ik ongi werd. Hopelijk kan ik deze keer braafjes er van uit blijven gaan dat het niets is (ondanks de vele kwaaltjes) Over die app: op mijn smartphone (die ik al een maand moet missen :x hopelijk heb ik hem morgen terug!) heb ik ook de app van womanlog, maar daarop wordt wel niet weergegeven wanneer de innesteling is, toch? Voor de rest klopt die app wel als een bus en het is een handig hebbedingetje! Ik ben leerkracht, dus ik heb nu twee maanden vakantie... Ik ben dus blij dat ik zaterdag als vrijwilliger op kamp vertrek, net in de week van mijn NOD.. gedaan met thuis zitten piekeren tussen de soep en de patatten door... nu kan ik mijn gedachten goed verzetten! I hope! Ik had vorige week bij mijn ovu drie dagen vervanging gedaan op een vroeger kamp en ik kreeg daar dus mijn eisprong. Ik tegen directie: sorry hoor, maar vannacht slaap ik thuis! Dat ei komt maar één keer per maand hé De reactie was 'Je moest al lang weg zijn, hup hup, enneuh... have fun ' GNA
Hahahahaha dus dat wordt stapelen maar wat een uitvinding heb je al wat van de waarnemend ha gehoord?
Dagdag dames.. maminthefuture.. we hebben het er gisteren nog over gehad, hoe laat je pas een knaller kunt testendus geen bloed is moed.. kop op!! Ik heb eigenlijk wel heerlijk geslapen Verder nog iets gemist? 12 uur gaan we kijken of er vandaag dan eindelijk een smiley komt, OF dat mn piek weer voorbij is..... dan toch nog maar klussen vanavond en dan lekker 2 weken (10 dagen ) wachten...
hahahaha TieLo niets beters om je gedachten te verzetten dan op hol geslagen kinderen in het gareel houden lijkt me wel leuk trouwens ging zelf vroeger ook vaak op kamp hihihi wat fijn dat ze er rekening meehouden en je dan snel naar huis sturen
Sommige zijn idd wel op hol geslagen ja! Daar zit soms wat tussen waarvan ik dan denk: dat mijne kleine daar maar niet op gaat lijken! Het zijn taalkampen Nederlands (voor Waalse kinderen) en ik geef dan Nederlandse les (wat ook mijn beroep is, maar dit is toch wat anders, meer chill) Als ik op kamp ongi zou worden, zien de kindjes wel af ik kan dan nogal chagrijnig zijn! :x
dan weten ze wel gelijk met deze lerares moeten we niet sollen denk dat je dat altijd zegt van andermans kinderen uiteindelijk ligt het aan de opvoeding die ze krijgen (denk ik) bij mijn broertje op school zochten ze nog een kooklerares jammer genoeg had ik geen papieren om les te mogen geven. Mijn broertje had namelijk gehoopt dat ik les zou komen geven want "dan maken we eindelijk lekkere dingen" hihihihi (mijn broertje is nu net 14)
Toen "Joling en Gordon over de vloer" nog bestond (vele mensen vonden daar geen zak aan maar ik heb TRANEN gelachen) kon Gordon ook zo heerlijk tekeer gaan tegen die kinderen op de creche.... moest ik ff aan denken
Gna Hier in Vlaanderen mag je zonder een pedagogisch diploma ook lesgeven in bepaalde vakken, zolang je datzelfde jaar maar aan de avondopleiding begint om dat diploma te kunnen behalen... Nuja, ik weet niet of het bij jullie anders is hé. Soit... Ik ga de strijk niet meer langer uitstellen... Anders kan ik mijn favo-kledij niet meenemen op kamp! Dat zou een ramp zijn! En verder: we gaan ervoor... To NOD or not to NOD... that's the question!
Leuk om te lezen allemaal, iedereen in hetzelfde schuitje! Ook ik zit in het onderwijs en dus thuis, dingen (denken) te voelen, waarbij ik telkens denk: ja ik denk het wel! of: 'nee, het is gewoon de cyclus' Ik heb zo'n app die aangeeft dat (als er bevruchting is) vandaag de eicel helemaal is ingenesteld dus een stijging van progesteron (en anders een daling). Toch maar even wachten met testen tot de NOD. Al heb ik op andere fora gelezen dat de kruidvat test echt heel betrouwbaar en gevoelig is, dus het zal vanavond wel worden haha..
hallo allemaal, wij ook op het wachtbankje.. vandaag mijn mogelijke eisprong dus eergister, gister en vandaag maar aan de klus.. hopen dat het hier ook lukt deze ronde! succes allemaal!
Helaas nog geen telefoontje gehad van de vervangende ha! Ik houd moet...Al begin ik wel gek te worden van het wachten