Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hahahaha die van de roosvicee gebruiken wij ook alleen is hij degene die het gebruikt als de test negatief is... ;)
    Gelukkig is mijn man de rust zelve het lijkt wel alsof niks hem gek kan krijgen (behalve als er iets met mij is)

Onze mannen horen toch de rots in de branding te zijn en ons met beide voetjes op de grond te houden :)

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Mijn vriend is ook niet echt gek te krijgen!
    Alleen idd als er wat met mij of een van de ouders is!

Haha

3. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    ben daar zo blij mee. wij vullen elkaar ook aan wat dat betreft ik ben altijd onrustig enz behalve als ik bij hem ben hij is mijn Zen (rustpunt)

Zijn er trouwens vrouwen hier die ondanks de naderende NOD dag al het gevoel hebben dat ze zwanger zijn jeweetwel dat oerinstinct.....?

4. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn zo'n rustpunt, die heb ik gelukkig ook :) nee, voor mij was het al 2x eigenlijk een verrassing, voelde nog geen verandering behalve dat ik moe was. Pas in de weken erna kreeg ik last van de bekende "kwaaltjes"

5. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    een vriendin van mij is een wandelende zwangerschapstest ook zij heeft helaas diverse mk's gehad maar nog voordat ze kon testen wist ze dat ze zwanger was.
    Dus was benieuwd of hier op het forum ook vrouwen zijn die nu al het gevoel hebben dat het zo is.

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Ik denk dat het voor veel vrouwen vooral de wens van de gedachte is.. mooi als het dan ook echt waar is maar ik weet niet hoor. Ik heb ook al 2-3 keer echt het idee gehad van JA nu is het zover! Maar helaas.

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Dat is juist goed als je elkAar aanvult:) heb ik ook, als ik druk ben of wat dan ook, wordt ik bij hem weer rustig!

Voor veel vrouwen is het idd en wens! :)

Ik heb vandaag nja net toen ik even een kindje moest toespreken in de slaapkamer, toen kreeg ik pijn links in mn buik!
    Steken! Blijft maar doorgaan!

Maar ik weet dat niet hoor hoe en wat hAha.

8. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hahahaha Angelaa alsof je er 2 tegelijk toe moest spreken ;)

ik heb zelf op het moment wel kleine dingetjes waarvan ik denk hmmmm.....volgens mij.... maar durf niet al te hoopvol te zijn :(

9. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    erg herkenbaar, denk vanalles te zien en te voelen..maar is het echt of alleen maar wishfull thinking? We kunnen niets anders doen dan afwachten *rolt met ogen* ;-P

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik word hier lichterlijk gefrustreerd van en wil jullie mening hier ook nog even horen.. vandaag dag 21 van m cyclus.. zie foto, de bovenste is van vandaag.. nog steeds net niet... :x

Wat zouden jullie doen als mn ei weer pas op dag 27 springt en mn LF maar 5 is, dus dag 32 weer ongi.. huisarts bellen of nog niet? Zou de tweede keer zijn.. :(

XxX

11. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    heb al een paar dagen van die vage ongikrampen in me onderbuik samen met gevoelige tepels.
    Heb sinds ik gestopt ben met de pil (nov 2011) een vrij regelmatige cyclus en deze dingen voel ik normaal gesproken 1 a 2 dagen voor me nod.
    Dus misschien is het inderdaad wishfull thinking of misschien wat anders :p
    Ook zitten tweelingen bij ons in de familie (twee eiig) Vandaar dat ik niet hoopvol probeer te zijn maar stiekem toch denk.....

12. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Y87
    Ik zou gewoon druk gaan klussen als ik de laatste zo zie en geen enkel risico nemen.
    Niet alle testen reageren even goed en reageren niet op iedereen hetzelfde.
    heb je een regelmatige cyclus? Van wat ik heb gelezen is dat je 3 dagen na je laatste ongi al evt vruchtbaar ben. dus als je twijfelt zou ik vanaf die 3dagen om de dag klussen en het niet van een test af laten hangen.

13. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mary, haha jaa echt!
    nee heel die slaapkamer pfff, druk dat ze zijn, maarjaa.
    ik hem maar 5 kids, maar lijkt met of ik er 12 heb haha.

jaa ik heb steken alleen, maarja haha:p

@y87, iik zou zeggen wel klussen, de bovenste komt al goed in de buurt, mijn testen werden ook nooit op zhn donkerst! dat verschilt ook weer per persoon

14. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    kletskousen :D

ik zou denk ook aan de klus gaan nav je laatste test Y87 :)
    of anders idd om de 1 a 2 dagen gewoon lekker vrijen :D

zat net buikjes te kijken in buiken topic.. toen zag ik al fikse buiken met 9 weken.. ik moet over 5,5 week nog in een corset passen op mn bruiloft *ahum* ik dacht dat pas na 12 weken er echt buik kwam? :D :D :D

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    pff en weetje me banner klopt ook niet meer, mn cyclus dagen welk, maar testdag niet. want mn ei kwam later, op de cb kwam in plaats van 29e, de 30e en 1 juli een smiley, dus dat is al uiterlijk 3 dagen verder volgens mij, dus geen 6 testdagen haha. iik kan vanaf, niet dit weekend maar volgend weekend testen

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @erin, aaahhhh gaa je dan trouwen:D wat leukkkk:d Gefeliciteerd:)

17. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    maar 5 zegt ze dan :p hihihi handen vol zul je bedoelen :D

We zullen zien over 10 dagen en misschien eerder met een vroege test heb een gevoel en dat kan ik maar niet loslaten dus denk niet dat ik me kan beheersen nog zolang te wachten :S

18. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    dank je wel!! :D :D
    ja ik heb er superrrveel zin in!
    eigenlijk zouden we pas na de bruiloft gaan klussen.. maar de kans om misschien met zn drietjes te zijn tijdens het ja-woord vonden we toch ook wel heel mooi :)

hihi ik neem ook maar marges van 2 dagen met alles! nod kan 15 maar ook 16 zijn. heb meestal 30 dagen cyclus, maar ook een keer 27, 28 en 31.

19. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Erin79 Wat geweldig gefeliciteerd!!!!!!!!!!
    Dan ben je nog net optijd toch??? en met ietsiepietsie minder insnoeren kom je ook een eind toch ;)

hihihi Angelaa dan zit je in hetzelfde weekend als Erin Radiogirl en mij :D

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mary, haha jaaa 5 is nog niks, normaal volle groep 10/12 haha:p
    dus heb eigenlijk wat meer rust :p zo voor t weekend:p, maar de dag gaat wel wat langszamer zo maarja:).

ik snap wat je bedoelt mary, ik ga het ook proberen vol te houden haha:p we gaan het meemaken:).

@Erin, leuk hooor en idd het idee dat dat misschien kan is ook erg leuk:D.

Jaaa mary, allemaal bij elkaar:)
    Radiogirl ook? welke datum dan, heb nu dat lijstje maar van radiogirl kon ik nergens terug vinden:p

Deel Deze Pagina