Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    If you cut me do i not bleed..... (laten we hopen dat we geen van alle bloeden :D)
    Helaas gelden hier andere regels en moet je eerst een volledige opleiding hebben gehad :(
    Strijken bah daar doe ik niet aan hang alles op pas als het echt nodig is strijk is

Knibbel85 hahahaha drama he die spanning daar hebben we allemaal last van ik denk ook is het nu wel of word ik weeeeeer door me lichaam in de maling genomen maar aan de andere kant is het deze keer dan wel een megagrap van me lichaam hmmmm morgen hier ook een vroege test wie weet :p

2. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Geweldig programma en geweldig duo! Ik kan daar ook echt in mijn eentje om gaan zitten lachen.Dan rollen de tranen over mijn wangen,heerlijk!

3. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Char03 welkom en veel succes.

mamainthefuture pffff met wachten schiet je nog niets op ik had zelf nog een keer gebeld maar ik ben een heel ongeduldig vrouwtje wat dat betreft :p

4. shadow85

@mammainthefuture jammer dat er geen streep te bekennen was vanochtend.Dat had een hoop stress gescheeld.De streep van gisteren is hopelijk dan toch wel goed:) Ik duim voor je.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Echt he, ben ik niet de enige, ik snap heel goed dat sommigen er echt niets aan vinden maar ik ben gevoelig voor die humor en die aanstekelijke lachen.. ookal is de grap niet leuk, als Geer zo'n lachstuip heeft is het met mij ook klaar... :D

6. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    @Mary125 ze hadden aangegeven uiterlijk einde van de ochtend dus daar hoop ik nu maar op. maar 1 min over 12 ga ik bellen haha!

@shadow85 Ja dat is heel jammer, dan was ik al een stuk zekerder ik had de gegevens van een vloskundige al opgeschreven ;) omdat vorige maand mijn ong maar 2 dagen was als je het al ong kon noemen.....

7. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Y87 gerard & gordon hebben soms leuke momenten maar ook niet altijd :) ik lig wel altijd blauw om jeff dunham

mamainthefuture altijd weer zo'n ruim begrip in de ochtend pfff snappen ze dan niet dat die heel lang duurt!!!! ;) 1min over 12 zal je net zien " dat gaat niet hij zit te lunchen" bleh

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Meiden we naderen de 1000 berichten.. dat is ziekelijk in die paar dagen tijd :p

Wedstrijdje doen wie 'm heeft :D:D

9. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    zal ik eens me best gaan doen :D zit tenslotte bijna de hele dag online;)

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahaha dat is moeilijk gokken :D

11. shadow85

ik had beter niet kunnen gaan tempen denk ik.
    Voor de fun vorige week mee begonnen,was benieuwd hoe zoiets werkte maar ben er nu al veel te veel mee bezig naar mijn idee.

12. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Shadow85 voor zover ik weet moet je alleen smorgens nog voor het opstaan/uit bed stappen tempen...

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik temp niet, ik weet van mezelf dat mn temp standaard al kan stijgen en dalen met halve grades dus dat heeft voor mij geen zin.. :)

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nog 7 :p wie gaat er winnen :D

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Idd ze snappen niet dat ik nu de hele ochtend naar me telefoon aan het staren ben.... beetje jammer

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Is vaak zo ja, irritant, je bent maar een nummer.. :x

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Je bent zeker maar een nummer.
    Heb zelfs de ha van me man proberen te bellen, maar die kunnen mij helaas niet helpen omdat ik niet in hun systeem sta.....Dus ze kennen eventueel niet mijn geschiedenis etc :(

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Stom ja! Straks kom je daar in paniek aan met een gebroken nek; nee sorry u staat niet in het systeem.. belachelijk!!

Ook met huisartsenposten.. als je ligt te stikken op de vloer in het weekend en je staat daar met spoed voor de deur: U had moeten bellen voor een afspraak..... :x

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mary aan jouw de eer! :D

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Voor hen die niet weten wat te doen en de tijd willen doden: hier staat nog een hele berg strijk te wachten (ik ben dus nog stééds niet begonnen!!!)

Deel Deze Pagina