Ach een rustige dag voor het weekend is niet erg. Ik zit al vanaf 08:30 op me werk maar heb de hele dag niets te doen dat is pas erg. Gelukkig zit ik vandaag op het forum dat houd me bezig en heb ik een boek om te lezen...
@Mary, nee idd haha. ik vanaf 9uur, tot 6. wat voor werk doe jij? ik ben pedagisch medewerker hihi balen zeg als je niks te doen hebt jaa t forum houd je ook bezig ik heb t lijjstje trouwens
Nod-dagen: - Baby1985 : 12 juli - BlauweSpeen : 14 juli - Sanyi : 14juli - Erin79 : 15 juli - Radiogirl : 15/16 juli - Mary125 : 16 juli - Angela1988 : 16/17 juli - Draak2012 : 17 juli - TieLo : 19 juli - Stephanie86 : 20 juli - Bueno : 20 juli Heb ik nog mensen gemist? geef het maar even dooor
ik werk in de transport en logistiek en ben planner/coordinator (enigste vrouw tussen de mannen) oftewel vrij vertaalt oppasmoeder tussen de kids hahahahaha sommige noemen me moeder Akela en mag van 08:30 tot 17:00 werken en in die tijd de jongens van de operatie in het gareel houden Maar de dagen dat ik niets te doen heb pffffff ... En.. en.. en... hoeveel zijn er tegelijkertijd????
Ik heb het ook heel erg rustig op mijn werk, bijna bouwvakantie Dus ik staar de tijd vooruit vandaag... Hihi echt veel tegelijk tussen 14-17 juli zeg hahaha
hahaha mary, maar wel leuk, alleen jammer als t rustig is, dn gaat t zo langzaam. jaaa er zijn er veel tegelijk:d of rond de zelfde dag haha. @Erin, balen als het rustig is, dan staar je idd de tijd vooruit. hier ook vandaag, 5 kids, 3 te bed straksk, dus nog 2 wakker, niet druk dus haha.
is inderdaad erg rustig heb ook altijd een boek bij me dus zit tussen de berichten door lekker te lezen Bouwvak is ook errug rustig ja dat merk ik hier goed op de weg... dat is echt toevallig allemaal in dezelfde periode.
haha ja klopt.. onze bouwvak begint de 16de! ik werk alleen een week langer door ivm de huwelijksreis, want wij trouwen juist net als de bouwvak weer voorbij is, dan ben ik 3 weken vrij. Als het deze ronde niet raak is, dan is de volgende NOD op onze huwelijksdag.... hoe krijgen we het voor elkaar he
hahaha dat is een toevallige planning Of het feestje is juist niet snel afelopen Voorlopig gaan we ervanuit dat we allemaal een positieve uitslag hebben rond 15/16 juli
Ja inderdaad, laten we ervan uitgaan dat t roze maand word en dat erin en ik aan de jip en janneke bubbels mogen
hahahaha inderdaad. Er is tegenwoordig ook alcoholvrije wijn op de markt. Ben in februari met een vriendin naar de 9maandenbeurs geweest daar zag ik het staan....
Zoals al eerder gezegd had ik mijn positieve test woensdagochtend. We hebben enkel geklust op vrijdagavond, zondagavond en woensdagavond. Het is nu vrijdag, dus hopelijk vanavond of morgenvroeg nog wat klussen... Maar stel dat het er nu niet meer van komt, is er dan nog een kans dat het bingo is? Als het enkel 14u na een positieve ovu-test van clearblue was? Ik hoop het alvast! Ahja, voor ik het vergeet: ik heb vandaag erg veel klachten alsof ik ongi moet worden... krampjes in de buik, pijn in de onderrug,... is dat de eisprong dan? Of is dat dan weer te laat (52u na pos. ovutest?) ???
Maar hoe weet je of je test niet al langer positief kon zijn? Ik had 24u niet meer getest, dus het kon toch evengoed zijn dat het 12u vroeger al positief zou testen?
ja volgens mij moet je dan wel binnen 2 dagen van de pos. ovutest vrijen :j maar wie weet! hihi ja jip en janneke bubbels en 0% wit bier *mjum* ik duim voor een regen van roze streepjes en we kunnen elkaar de komende week doorslepen!