Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Y87 ik sluit me bij CC12 aan wel blijven komen al is het maar om over onzin te kwebbelen over boeken of films enz....

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan morgen niet??? Ik zou zeker een gaatje in mn planning wurmen hiervoor :D

3. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    mamainthefuture je kan toch gewoon naar de ha smorgens potje vullen en gaan!!! tot maandag wachten kan je dat zolang volhouden knap hoor

4. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ja dat zou ik ook willen alleen val ik bij een ander filiaal in die ik om 8 uur moet openen..... en me HA gaat om 8 uur open.. zwaar zwaar zwaar K*T heb al rond gemail (naar 1 andere persoon meer kunnen het niet overnemen zijn op vakantie...) en die kan niet, die is naar de tandarts daarom moet ik het doen :( maar misschien kan ik eerder weg en ik kon ook in de middag komen zei de HA :)

5. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nee kan ik niet... me nagels zijn al weg ;), misschien kan me hubbie me potje weg brengen zij die :D hij gaat even kijken.....
    Dan weet me hubbie het wel eerder dan dat ik dat weet :$

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou en !?!? Beter dan nog een VRIJDAG, en een ZATERDAG, en een ZONDAG en een halve MAANDAG wachten PFFF :D

Ik krijg geen goed nieuws dus we willen goed nieuws van jou!!

7. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Als hij het eerder weet verwacht je natuurlijk wel thuis te komen in een huis vol met bloemen en kaarsjes voor al het harde werk :D

8. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Y87; 1 geluk, je bent echt niet de enige die op de wachtbank blijft. En in het beste geval veranderen we dit forum in wachtbank/zwanger gemengd. We blijven samen toch! hihi

9. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Haha ik voel me gelukkig wel een stuk rustiger in eens na dat ik de HA heb gesproken gek he......
    Ik MOET gewoon zwanger zijn dat kan niet anders.... ben zo lang overtijd klaar hihi

En als ik moet wachten tot maandag wordt het voor mij denk ik zelf elke dag dat ik nog niet ong ben gewoon zekerder dat ik wel zwanger ben... maandag zou ik anders 10 dagen over tijd zijn dat kan toch niet.... (nee kom maar niet met verhalen dat het wel kan, het kan gewoon niet ;))

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    ja inderdaad :) <--- buh kan geen smiley meer zien ;)

11. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Zeker dit is te gezellig dus ookal zou ik eventueel misschien toch echt zwanger zijn nu..... dan blijf ik om jullie te steunen!

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hey zie je wel wat je ons aandoet.. nou moeten wij allemaal nog het hele weekend wachten op jouw positieve test..

haha nee hoor meis je hebt gelijk! :p

13. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes &#4326;
    mamainthefuture, sorry heb het precieze verhaal even gemist. Maar je heb al een test gedaan of niet?

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ja sorry &87 ik zal jullie elke dag op de hoogte houden of ik wel of niet ong ben of symptonen heb van ongi worden of van juist van zwanger zijn :-D

Um gek verhaal CC12 ik heb een test gedaan maar was te dom en ongeduldig (dacht dat ik hem niet goed deed) dus heb um in de prullenbak gevlikkerd..... smiddags toen ik thuis kwam toch stiekum gaan kijken en ZWANGER maar was langer dan 10 min later... (al zijn bij mij nooit de testen van niet zwanger naar zwanger veranderd ook niet na 1 dag of meer, bij iemand anders wel?) en nu deed ik vanochtend weer een test en is NIET ZWANGER maar inmiddels 6 dagen overtijd en nog geen voor tekenen van ongi en wel van zwanger moe/misselijk dus heb ik maar de HA gebelt en daar kwam uit wat ik net zei...

15. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes &#4326;
    Hmm.. vreemd indd. Ach je zit hier iig goed op de wachtbank dan.. Geduld geduld.. Krijg een beetje een hekel aan dat woord :)

16. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    precies dit clubje blijft gewoon samen :D

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    G-E-D-U-L-D -----> BAH :x

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    mee eens vreemd en je zit hier op de juiste plek ;) hmmmm durf het nu bijna niet meer te zeggen CC12 laten we eerlijk zijn we zijn ongeduldig :) beter?

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Veeeel beter :D

20. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes &#4326;
    Absoluut; van het woord geduldig wordt ik misselijk (zou ik zwanger zijn? hahahahhaa) neeee we zijn vreselijk ongeduldig en het wordt steeds erger naarmate het weekend nadert. Leuk joh, vrouw zijn, heerlijk, ahummmm.

Deel Deze Pagina