@TieLo we zijn niet nieuwschierig willen wel graag ALLES weten @Shadow85 hahaha say no more en op de juiste momenten pauzeren om te kwijlen zeker hihihi MiraMe mijn nod is maandag (16juli) ga morgenochtend een vroege test doen de spanning wordt me teveel, hoewel een vroege test ook niet 100% is en ik alsnog maandag zal moeten testen of op me ongi wachten
hahahahaha hubbie zit naast me zeg tegen hem ben je niet gewend he dat ik zo vaak op het internet zit hij zit de laptop bijna uit me handen te kijken hij zegt ik geef je zo te eten dan kan ik de laptop inpikken
dat heb ik hem allang verteld snapt hij niet pff dat is zijn probleem. Wij eten simpel pizza dus als ik klaar ben gaat hij eten pik ik de laptop weer in vanavond gaat hij poolen dus ik ga lekker chickflick kijken
Oohhh jullie hebben verboden woorden haha goed om te weten.. Dat woord ged*** past toch al niet echt bij mij haha.. Jaaa positieve test willen we zien! Worden we blij van.. Kom maar op!!!
laten we het hopen morgen is vrijdag de 13de is mijn geluksdag vaak dus ga heel hard bidden dat dat nog een keer waar is en dat ik een positieve uitslag heb
Ik heb me toch ineens allemaal weer steken en krampen.. (toch weer hoop hoop hoop op eisprong deze week nog )
Zo mag ik eigenlijk niet denken maar, iemand trouwens wel eens ongi geworden zonder een posi ovutest gehad te hebben.. ?
ik heb geen idee ik weet wel dat als je vruchtbaarheidsproblemen heb (daar moet heel wat voor gebeuren hoor net als bij mij) of je bent wat verder op leeftijd je niet iedere maand een eisprong heb. Maar daar heb jij nog geen last van die testen die je heb gedaan waren toch 2 streepjes? je moet niet vergeten dat die testen niet bij iedereen even goed reageren.......
In een ander topic werd die vraag ook gesteld en daar beweerde men dat het absoluut niet mogelijk is, tenzij je aan één of andere aandoening zou lijden die niet vaak voorkomt... Mijn eten vandaag is totaal mislukt ik had bij de patatjes in de pan per ongeluk mijn chocoladekruiden genomen ipv de paprikakruiden (was gewoon op kleur afgegaan) en voila, patatjes kei vies!! Mijn vlees was aangebakken en mn groentjes niet voldoende gekruid... Gevolg: patatjes werden niet opgegeten door beiden en met een lang lip toch maar de rest opgegeten Bij het koken wel wat last van een nare maag... Nu nog een klein beetje! Borsten zijn ook al ietsje vaster geworden... Misschien waren die krampjes van gisteren toch de innesteling (jaja, we blijven hopen en nee, ik heb GEEN ge**** !!!)