Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Heh vervelend he!! Ja gyn heeft ons ook gewoon gezegd om het te proberen bij mn laatste controle in maart zag alles er goed uit!

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ow jeetje veel terug moeten lezen.... haha
    Even nog over dat Pendelen, waar heb je dat gedaan??

Ok fijn 7 dagen over tijd.... zie ik vanochtend na het plassen bruine gloed op mijn wc papier.... hopen dat het alleen bruin blijft (moet zeggen ik moet wel heel goed kijken ;))

Helaas manlief kon ook vandaag niet, dus we moeten echt wachten tot maandag HELP

3. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Spannend!!

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh bah zeg! Mss nog een testje doen? ;)

5. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    mamainthefuture waarom test je niet nog een keer dan?

6. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ik heb gister contact gehad met mijn HA en ze wilde dat ik een test bij haar kwam doen... maar helaas kunnen we pas maandag :(

7. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Goedemorgen dames, was ik weer.
    Valt mee wat er gekletst is deze keer sinds gister..
    Iemand Mary al gehoord vandaag? Als het goed is heeft ze vanochtend getest!
    Ben benieuwd..

8. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Goedemorgen Ladies,

Zo ik heb weer even terug gelezen en ben weer een beetje up to date.

Y87 sorry ik heb me niet aan de afspraak kunnen houden gelukkig had jij wel positief bericht :)
    Vanmorgen de vroege zw test van predictor gedaan en die was negatief (en niet zo'n klein beetje ook :()
    Maar gezien de dingen die ik allemaal voel....:( dus ik heb de hoop nog niet opgegeven.
    1. of er zat niet genoeg hcg in mijn urine
    2. of het komt door me medicijnen (ook de zw-symptoompjes)
    3. of ik ben toch niet zwanger.

Ik wacht wel gewoon me ongi af zit hier met steekjes naar mn lies dus weet het nu helemaal niet meer :(:(:(
    Voorlopig hou ik me hoofd omhoog schouders naar achter en borst naar voren.
    Volgende week vrijdag toch weer een afspraak met mn HA dus ga ik er gelijk naar vragen.

Sorry dames dat ik vandaag niet aftrap met een goed bericht:cool: maar ik geef het nog niet op;) pas als ik echt ongi wordt geloof ik pas dat ik niet zwanger ben.

9. MiraMe

MiraMe Lid

12 jul 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, jullie leven gewoon op dit forum! :D

@Tielo
    Ik kan niet zeggen hoeveelste cyclus dit is, want ik krijg maar heel zelden een eisprong. We zijn nu zo'n 6 maanden aan het proberen en ik ben 2x ongesteld geworden (wat voor mij vrij veel is). Vanaf augustus beginnen we met Duphaston en later Chlomid. Maar àls ik een eisprong gehad zou hebben, zou ie in theorie 1 juli geweest zijn (uitgaande van een cyclus van 28 dagen). 7 juli is de menstruatipijn begonnen, dus sowieso te vroeg voor een échte menstruatie, en het is er nog steeds - nu reeds 7 dagen dus. Ik wacht nog even af, maar dit weekend doe ik toch een testje hoor. Je weet maar nooit é. :p

10. MiraMe

MiraMe Lid

12 jul 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mary, hoeveelste dag van je cyclus was dit?
    Ik hoop heel erg voor jou dat je gewoon wat te vroeg getest hebt...

11. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hahahaha ja MiraMe het is ook zo gezellig en verslavend hier je zou bijna zeggen dat we elkaars cheerleaders zijn ;) we houden elkaar positief

12. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Mirame dit is dag 23 van me cyclus die van mij is vrij kort gemiddeld 25 dagen en volgens me huisarts heb ik per maand 20% kans om zwanger te worden :)

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Jammer hoor Mary! Maar we blijven de moed erin houden! :-D

Ge****, Ge****, Ge****...

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Ahhh Mary, niet leuk, had je 2 streepjes gegund deze vrijdag de 13e!
    Maar we houden moed, alleen absoluut geen g*****!!
    Pff slaap al 3 nachten ontzettend slecht; 's avonds hartstikke moe, niet kunnen slapen, pas rond 1 uur in slaap vallen om 4 uur weer wakker worden en nog steeds licht bloedverlies, gezellig zo het weekend ingaan!
    Maar gelukkig zitten we allemaal met dezelfde onzekerheid en vreemde kwaaltjes!! Volgende week zal het zich allemaal uitwijzen.. G****:x

15. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Evi87, las net iets over de gyn bij jou.. Waarvoor loop je daar bij als ik vragen mag?

16. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    thx CC12 heb mezelf een baalmomentje gegund en mezelf weer bij elkaar geraapt
    F*ck g**** begin ik niet meer aan
    Ik wacht gewoon af wat het leven mij brengt (voorlopig is het vies tegengevallen) ik heb in me hele leven zoveel tegenslagen gehad dat ik mezelf af en toe verbaas dat ik nog steeds positief kan zijn en alles met een glimlach tegemoed ga...
    Hoop dat jullie allemaal positief zullen testen :D

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heeeey Mary... wat is dit nu???? :(

Maaaaaaar ge(*&%)(@*%_@*! Trouwens predictor sucks heb ik gehoord, geweldig in zn ovutesten, slecht in zn zw-testen!

En om even in je eigen woorden te spreken; we hebben nog geen bloed gezien en tot die tijd moge we best hopen! (jij zei;... ben je gewoon zwanger) maar dat hebben we gereduceerd naar hopen :)

@ Tielo sorry ik kan je lijstje nog niet invullen!! moet eerst een aantal dagen wachten!!

Vorige keer voelde ik ineens kei erge steken en toen dacht ik ja hij springt dus daar zit ik nu op te wachten...

ENNNN jullie doen duimen he, voor die stomme LF van mij?? :D

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Thx LummieJ altijd blijven lachen ;)

19. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Mamainthefuture: heb je verhaal niet helemaal gevolgd, dus sorry als het al gevraagd is. Maar weet je zeker wanneer je eisprong geweest is? Anders kan je cyclus misschien ook wat langer zijn? Hier in 't 'begin' ook vaak gedacht dat ik overtijd was, maar uiteindelijk bleek mn cyclus soms gewoon langer te zijn.

@mary: Over predictor heb ik veel slechte verhalen gelezen op dit forum. De uiterst gevoelige midstream van zwanger&kids zou wel heel gevoelig moeten zijn en al positief resultaat kunnen geven vanaf 6 dagen voor nod.

20. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Wanneer gaat het eitje innestelen?
    Ben net ook maar even gaan kijken..

Ovulatie - Eisprong en bevruchting 4 juli 2012
    Datum innesteling 9 juli 2012
    Dit kan een paar dagen duren. De symptomen zijn uiteenlopend. Vaak heb je menstruatie-achtige klachten en voel je pijn, zg. innestelingspijn of krampjes en kun je een lichte innestelingsbloeding hebben. Sommigen voelen helemaal niets.
    Zwangerschapstest mogelijk - Op z’n vroegst!! 18 juli 2012

En dan nog precies vanaf maandag licht bloedverlies, phoee anders maak je je nog gekker dan dat je al bent! hihi

Deel Deze Pagina