Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal.

wij zitten in ronde 25

Ik moet 15 juli me nod krijgen. ( hoop het niet)

een goed gevoel heb ik dit keer maar durf het niet meer met zekerheid te zeggen.

allemaal heel veel succes met wachten en hoop veel posetieve testen te zien.

2. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Mijn NOD is 19 juli, maar omdat ik altijd in de avond ongi word, hou ik hem op 20 juli. Fingers crossed!

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Nod-dagen:

- Julie1984: 11 juli
    - Baby1985 : 12 juli
    - BlauweSpeen : 14 juli
    - Sanyi : 14juli
    - Ik29: 15 juli
    - Erin79 : 15 juli
    - Radiogirl : 15/16 juli
    - Mary125 : 16 juli
    - Angela1988 : 16/17 juli
    - Draak2012 : 17 juli
    - Ikke89: 18 juli
    - TieLo : 19 juli
    - Stephanie86 : 20 juli
    - Bueno : 20 juli
    - Evian1804: 20 juli

Heb ik nog mensen gemist? geef het maar even dooor

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #164 Angelaa1988, 7 jul 2012
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012
    Hooii meiden, welkom allemaall,

spannendd weer hooor:) pfff haha.
    op richting volgend weeekend haha:d.

ik had vandaag wel wat last van mn buik, maar wat was t ook wel haha;

5. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    #165 stephanie86, 7 jul 2012
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012
    worden dus weer spannende weken! Hard duimen met zn alle!

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @stephanie86, jaaa gaan we zeker doen, ben benieuwd;)

7. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja ik ook. durf eigenlijk geen hoop te hebben deze maand viel daardoor vorige maand zo tegen. Volgens mij nu eisprong gehad dus nu afwachten geblazen

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @stephAnie, nee ik ook niet, dan valt het idd tegen, maar t gaat gewoon zo, bij mij, zo spannend

9. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja erg is dat dan he. en mijn vriend zit dan vergeet niet van alles te genieten. Dit is ook al mooi... Maar ik vind et inderdaad alleen maar zo spannend en tuurlijk is t super dat je dit samen kan doen maar ja...toch altijd ergens eng dat et niet zal lukken

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa soms slopend:p
    Ja dit is ook al mooi, maar omdat het spannend is en je natuurlijk nooit wert van hoe en wat, maakt t het nog erger.
    Maar wel mooi dat je dit natuurlijk samen kan doen, met een beetje steun van hier aan elkaar hihi:p

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik voel vanalles, maar het is onmogelijk dat het iets is... Enkel de avond van de positieve ovutest (cb) geklust ( en een aantal avonden ervoor ) maar niet meer erna. Ik ga er van uit dat het niets gaat zijn deze maand. Vorige maand ging ik er van uit dat het niets zou zijn en was ik ineens 5 dagen overtijd. Dan ben ik ineens zo hard gaan hopen en door die stress bleef alles uit...
    Deze keer ben ik op kamp als leerkracht (Taalkamp) wanneer ik ongi moet worden... Dat worden slopende dagen! Als ik ze dan toch ga krijgen, hoop ik dat ik ze snel krijg... zodat ik van de spanning af ben! Maar natuurlijk hoop ik dat ik ze gewoon niet krijg en dat het bingo is! Stel je voor... Dit is ronde 3, maar eigenlijk is het ronde 1, want bij de eerste twee rondes was het nooit gelukt om net bij de eisprong te klussen... Telkens 3-4 dagen ervoor, dus dan zijn de kansen veel te klein. Deze keer is er meer hoop... Fingers crossed en ik leef met jullie mee!!

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Goedemorgen dames,

@tielo, positief blijven, er ken van alles gebeuren nog meis.
    Ik heb na mn 2 smileys (op die 2 dagen wel extra dan) ook niet meer geklust, maar t zaad ken lang leven hoor;) ik had volgens mij de dag erna dat hij sprong. Maar ik snap je gevoel wel.

Daarom hoop ik nergens op, vaak heb ik zelfs rond deze dagen dat ik al denk ahh jammer t wordt toch niks, dan ben ik alweer an t nadenken over de volgende ronde pfff!

En t weekend is bijna voorbij, dus op richting het volgende;)
    We gaan het merken meis:)
    We gaan samen duimen! Hihi

13. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Die aanloop naar de NOD is toch altijd zo spannend hé! Dan denk je iets te voelen ofzo en dan begin je weer te dromen, te fantaseren, te hopen... vaak tevergeefs... en dan is de teleurstelling des te groter!

14. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    TieLo De dagen ervoor zijn et belangrijkste dat scheeld.Daarna hoeft inprincipe niet eens meer wat ik altijd begreep.

Angelaa1988Inderdaad fijn om hier elkaars steun te krijgen!

Ben ook best bang dat t vorige maand mijn eige schuld was dat t niet was gelukt omdat ik me zo druk heb lopen maken dus ga nu maar proberen niet te veel na te denken over NOD en het er nu inderdaad maar op te houden dat t niet gelukt is en weer voor de volgende ronden gaan

15. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    he meiden!

tielo maar ervoor klussen is juist heel goed, meer kans dan erna! :D

lief en ik hebben gisteren bij de kruidvat de 2v5 test gekocht.. tenminste denk ik.. het is iig een kruidvattest en er zitten dr 2 in een roze doosje hahaha. alleen geen roze streepjes maar blauwe!! *flauw* dus ik duim voor een blauw kruisje nu voor volgend weekend :D
    ik vond het zooo raar om het te kopen.. beetje zelfde gevoel als bij condooms kopen vroeger hihihi :D :D :D en lief was zo boelkloedig..

gisteren en vandaag voel ik me echt niksss anders.. dus ik heb nu beetje gevoel van nee denk t niet.. maarja. volgende week weet ik het nu. ook al zo raar! en dat er misschien wel al dingen in je lichaam gebeuren en dat je geen idee er van hebt. ook raar.

het is een raare bedoening dat zwanger proberen te raken :D :D :D :D

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik bedoel: het is niet dat er een :) staat, dat je dan moet stoppen met klussen. Van zodra die :) op je ovutest staat, is je eisprong in aantocht en nog niet voorbij ;) Nog twee dagen klustijd dus

17. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    ow zo bedoel je. ja dat is zo ja, wij hebben die 2 dagen ook geklust idd...

nou anders idd weer een volgende ronde..
    kans is groot dat je daar niet alleen in bent hoor! :D

18. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    teveel klussen heeft toch ook geen zin, de kwaliteit wordt er niet beter op ;) ik voel me wel anders, gisteren gewoon een paar keer flink misselijk en supermoe... maar hopen dat het een goed teken is :) de cb's liggen er iig klaar voor ;)
    @erin wat schattig dat jullie de eerste testen samen hebben gekocht :)

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    goedemorgen lady's:D

jaa de aanloop naar nod is altijd spannend:).
    ik heb altijd al gelijk gehad of t zal wel niet gelukt zijn! eigenlijk raar! misschien stel ik me daar onbewust al gelijk voor in! bang voor teleurstellingen.

@tielo, nee idd 2 dagen daarna ken ook nog handig zijn.
    nou als t nu niet gelukt is, volgende ronde dan weer:).

ik heb eigenlijk ook nog nergens last van, alleen nog wat van me buik. t rommelt af en toe eventjes, mar k stel me nog nergens op in hoor!

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @stephanie, is ook fijn hoor:). want wij vrouwen begrijpen elkaar soms toch iets beter dan de mannen ons begrijpen.

Nouu meis, anders gaan we samen door naar de volgende ronde hihi:p ik denk ook zo. alhoewel ik wel genoeg geklust heb, ik heb ook op allebei de smiley dagen geklust. als extra haha. dat was 30juni en 1 juli, volgens mij sprong hij de dag erna, want had steken in mn buik, beetje links! komt goed:)

Deel Deze Pagina