Was dat ook vandaag? Ik had het nog geen uur geleden gevraagd en nu al antwoord! Dat is snel! (maar stiekem hoop ik dat ze ongelijk heeft en dat het vroeger is)
CC12: 18/7 _ 21/7 Mary125: 16/7 _ 18/7 Evi87: ??_20/7 mamainthefuture: 6/7_11/7 12/7 wachten tot 16/7 LummieJ: 18/7_19/7 Hmm, heb ik het minst ge**** hier? :-D
Nee, ik denk het niet... Ik heb mijn NOD in het beste geval 17/07 en ik zou zelfs 17/07 al willen testen... Maar in het slechtste geval is mijn NOD pas 21/07... Dus misschien het gemiddelde en op 19/07 testen dan.. als ik dat geduld heb tenminste!
Nu wacht ik echt tot dinsdag om weer te testen, nu alweer een nega test. Ik wacht af want als het idd niet zo is dan word ik dit weekend ongesteld en dan hoef ik niet meer te testen. Pfff wat kun je soms moedeloos worden he.
Erin, wanneer ga je testen? Over 2 dagen zoals banner zegt? Ik ga proberen nog 6 dagen geduld te kweken (kan je dat nergens kopen in een pakje?) Intussen nog steeds mega-honger naar het maagzuur-gevoel toe... net veel moeten plassen en weer het gevoel dat ik moet plassen (niet eens veel gedronken vandaag! Twee kopjes thee en een blikje cola verspreid over de hele dag). Net nog een minuutje een stekende lies gehad (rechts) In een ander topic gelezen dat de krampen van innesteling ook gewoon kunnen overgaan en dat je verder geen klachten hebt dan... dus ik hoop verder...
O Oke nou zou leuk zijn als het toch klopt haha dan heb je goed nieuws deze maand . bedankt voor de uitleg. ga ook maar eens kijken of iemand dat doet lijkt me leuk.... gr
Ik vroeg net aan mn ventje wanneer hij het zou willen vertellen aan zijn ouders als we weten dat we in verwachting zijn... zijn reactie: 'net als bij je zus hé, na drie maanden en geen dag vroeger!' en hij zei dat nogal lastig (hij is de laatste dagen erg chagerijnig, alsof hij ongi is). Ik vroeg hm toen: en wanneer zou jij het dan willen weten? en hij 'dat boeit me niet' Wat moet ik hier nu van denken! Hij doet echt zoooooo irritant de laatste dagen (sinds maandag al! Toen heeft hij zn nieuwe spuit weer gehad en is hij moe, moody,... en hij reageert alles af op mij!)
dat is idd niet zo'n leuke reactie. Ik begrijp dat je kan verklaren waardoor het komt dus dat scheelt misschien iets,maar dan nog is het niet leuk. Misschien dat erover praten helpt? En anders even met rust laten? Mannen kunnen soms gewoon ontzettend lomp zijn, en het erge is dat ze het zelf niet eens in de gaten hebben....
We praten nu al een half uur niet met elkaar... Ik ben er echt verdrietig van en hij heeft het niet eens door...
dan moet je dat zeggen! *knuffelt* dat je het rot vind voor hem dat hij zo moe is en dat je wel verdrietig bent dat hij zei dat het hem niet boeide..
Aaaah Tielo wat rot!!.. is ook een beetje een domme opmerking als je weet dat je vrouwtje er zo vol van is en hoopt VL dat ook is!... Beter antwoord was geweest: liever vandaag dan morgen.. Maarja mannen snappen het gewoon niet altijd en vinden het gezever over "zwanger" worden soms nogal te veel worden.. Wees eerlijk, we hebben het er ook heeeeeeeeeeeeel vaak over.. Hoe is het nu?? alweer beetje bijgedraaid..??
Nog steeds stil hier... en ik praat er niet eens met hem over. Ik zei wel dat ik me de laatste dagen niet zo goed voel en dat het wel eens een innesteling zou kunnen zijn. Al de rest boeit hem niet... (dat komt pas als hij weet dat ik zwanger zou zijn). Op de bouw heeft hij me wel wat positieve aandacht gegeven en heeft hij het zwaardere werk onmiddellijk van me overgenomen (emmers puin dragen etc) Maar zelf is hij nu ook stikkapot... (zware medicatie door ziekte van crohn) Hier terug er veel plassen en pijnlijke steekjes in onderbuik... ma écht heel laag, vlak boven schaamstreek... daar heb ik nooit last van iets!