Hoop zo dat het raak is!!!.. en dan open je een zeur-topic.. en dan de eerste die reageren zijn je trouwe aanhangers
*vind ik leuk* Ik weet niet meer wat ik moet denken! ik had mijn situatie gemaild naar een goede vriendin die HA is en ze zegt dat ik gewoon rommelende darmen heb door mijn spastische darmen. Maar dit voelt totaal anders! Dat is bovenaan in mn buik en mijn krampen zijn net boven schaamstreek... Misschien zie en voel ik gewoon dingen die er niet zijn... Ik wil graag een doosje geduld! Is dat op voorschrift te verkrijgen?
Ik ga ter voorbereiding op het kamp al een uurtje weken in bad met lekker veel zwitsal badschuim! Een geurtje waar ik al aan wil wennen
Hmnee, alleen TieLo's lover behandeld haar niet zo netjes de laatste dagen.. komt door zn medicijnen/moeheid etc..
Die van mij wil er bijna niet over praten omdat ie bang is dat ik het mezelf aanpraat ed.. Mannen....
die van my s echt onwijs lief.heel veel praat hij er niet over maar hij begint het nu ook wel erg spannend te vinden merk ik aan hem en hij s echt onwijs lief voor me
Kom ik totaal ontspannen uit mijn badje, is mijn hubby nog meer cranky! Ik word er zot van! (en vooral erg verdrietig!)
heeyy meiden,, pff haha weer een middagje er niet en weer 40 pagina's verder bijna ik weet niet wanneer ik ga testen. hebben jjullie dat ook, meer slijm? echt pfff..haha. en sinds eind van de middag weer meer steken! maandag/dinsdag nod, maar nog geen teken of wat!
o balen wat doet hij dan precies? Ik had vandaag ook t gevoel dat ik "natter" was als anders...kan et niet echt slijm noemen is best dun zeg maar... Weet niet hoe ik t moet omschrijven. blijf ook af en toe boeren en af en toe steken in mijn buik maar ook in mijn bil iemand hier ook ervaring mee?
Ik weet het niet meer help!!!! Ik heb me laten pendele dit was het antwoord: Schrik niet!! Mijn pendel zegt juni zwanger van een jongen En Februari 2014 zwanger van een meisje Mijn pendel gaf eerst alleen 2014 van een meisje aan. Toen ik vroeg of je nu zwanger was kreeg ik een ja en toen ik vroeg in welke maand je zwanger geraakt was kreeg ik juni en toen kon ik wel naar het geslacht vragen en dat was jongen... Ben dus heel erg benieuwd, want heb zo'n pendel zelf nog niet eerder mee gemaakt Nu moet ik wel zeggen in juni ben ik maar 2 dagen soort van ongi geweest.... Was niet helder rood bloed, maar ik dacht wel bloed. Nu dus 7 dagen over tijd en sinds vandaag bruinverlies 1 positieve test en negatieve.... Op ik hoop zo dat ze gelijk heeft Wordt wel met de dag misselijker en ik voel me nog niet ongi.... Niet de vreselijke pijn die ik normaal heb, zou ik dan toch al.........