Hallo allemaal Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik voel me erg vreemd. Voel me misselijk eten doe ik wel maar niet omdat ik echt trek heb. Ben een roker maar wel al heel wat minder dan ik gedaan heb van de 20 op een dag zijn het er nu nog maar 5 sinds gister werd ik misselijk bij het roken van een sigaret en de geur ervan trok ik ook niet Ik wil nog even afwachten met testen morgen is mijn spiraaltje er 3 weken uit en wil even wachten tot mijn spiraaltje er 4 weken uit is met testen. Ik heb al 2 kinderen en bij bijde bleven mijn testen negatief terwijl ik wel zwanger was. Wat ik wel weet is dat als ik zwanger ben er wel snel bij moet zijn aangezien ik trombose heb gehad. Mijn huisarts heeft alle gegevens van de trombosee dienst. En ik moet meteen beginnen met spuitjes vanaf het moment dat ik zwanger ben. Ik ben ongi geworden 2 dagen na dat mijn mirena spiraaltje er uit is gehaad hele lichte bloedingen gehad en dat durden ook maar 2 dagen. Wie kan mij helpen Groetjes Vivian
Je hebt dus niet echt nog een idee wanneer je NOD is? Je kunt natuurlijk zwanger zijn, en de enige manier is een testje wagen...die van kruidvat 2v5 is heel gevoelig... Ben benieuwd!
Haha Helaas voor mij maar ik werd vandaag gebeld door mijn baas als ik zin had om te komen werken. Ik werk normaal nooit op maandag. Ik na mijn werk voelden me al zo klote maar ja wil me ook niet ziek melden. Op me werk niets aan de hand ik stap in de trein op de terug weg en ik voel me toch vies. Had niets bij dacht *** en wat nu ik vriendin van me gebeld die in Haarlem woont. Me daar even op kunnen frissen een tamponnetje van der gekregen bingo ik ben ongesteld. Weet ik meteen dat daar de vreemde klachten mee te maken hadden. Ik wist bijna niet meer hoe het voelden om ongesteld te zijn ben zeker 2 jaar niet meer ongesteld geweest.. Baal er nu al weer van en hoop dat het meteen mijn laatste keer was dat ik ongesteld ben geweest. Nu maar uitrekenen wat mijn vruchtbaare dagen zijn. Groetjes En bedankt voor jou reactie
Eigelijk niet Gister mega ongi en vandaag weer de hele dag niets. Maar vriendin van me vertelden me dat ze dat ook had na het verwijderen van haar spiraaltje dat ze nog maar 1 of 2 dagen ongesteld werd. Ik wacht het wel af.. Komt van zelf wel een keer. Maar kan 1 ding wel zeggen het het ongi zijn zeker niet gemist. Nu weet ik meteen weer waarom ik een spiraaltje wou. haha