Hi dames, Afgelopen januari ben ik tijdens mijn menstruatie mijn koperspiraal verloren. Wij hebben toen besloten om geen anticonceptie meer te gebruiken en sindsdien hou ik mijn menstruatie bij. Nu ziet mijn cyclus er zo uit: Cyclus 1: 28 dagen Cyclus 2: 39 dagen Cyclus 3: tot nu 45 dagen Ik was hiermee naar de HA gegaan en die had mij doorverwezen voor een echo van mijn eierstokken. Die zagen er goed uit en er waren geen dingen op te zien die duiden op PCOS. Verdere informatie: Ligging uterus: AVF Edometrium: regulair cavum Endometriumdikte: 13 Andex links: normaal Andex rechts: normaal Toelichting: spoor vocht (fysiologisch) Ik krijg nog een aantal bloedonderzoeken van de HA die ook nog eventueel wat kunnen zeggen. Zijn er dingen die ik zelf kan bijhouden die eventueel wat meer kunnen vertellen over waarom de menstruatie onregelmatig is? Allemaal alvast bedankt X!
je kunt eventueel gaan temperaturen. Dan weet je wanneer en of je een eisprong hebt. Ik heb geen ervaring met een spiraal dus ik heb geen flauw idee of je daar ook van moet " ontpillen".
Ik denk dat je cyclus gewoon nog even op gang moet komen. Misschien is orthica period support wat voor je, dat is een supplement met die helpt rond ongemakken rond de menstruatie en bevorderd een regelmatige cyclus.