12 dagen overtijd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by denise82, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denise82

denise82 Lid

Mar 24, 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal wie kan me helpen .
    ben zo bang om morgen bij de huisarts te horen.
    dat ik niet zwanger ben :(
    ik ben vandaag 12 dagen overtijd .
    heb gister en vorige week een test gedaan allebij negatief.
    maar sinds vorige week heb ik een soort spierpijn in me onderbuik tot boven me navel zelfs lang verkeerd voorover staan doet een beetje pijn .
    ook heb ik 2 dagen na overtijd rose bloed verloren maar paar druppels dus geen ongesteldheid het gevoel in me buik
    is ook totaal anders dan een ongesteldheid .
    daarnaast ben ik heel moe vaak plassen .
    en bultjes rond telpels .
    wat denken jullie maak ik me zelf gek ?
    maak me zo druk dat de huisarts me weg stuurt met er zal wel niks zijn:(:(:( de zwangerschap zou als het zo is niet gepland
    zijn maar zeker heel erg welkom
    groetjes denise

2. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ben je al een tijd van de pil af? Of nog maar net gestopt?
    Kan ook zijn dat de huisarts zegt dat je het over een week weer moet testen.

3. denise82

denise82 Lid

Mar 24, 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo corina
    ik was 9 maart klaar met de strip en normaal duurt het dan uiterlijk 2 a 3 dagen dat ik ongesteld wordt .
    wat kan trouwens betekenen dat ik die druppel licht rose bloed verloor is dat innestelen ?
    hier wordt je zo gek van ben benieuwd wat de dokter gaat vertellen is het mogelijk dat ik te vroeg gestest heb?

4. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Als je stopt met de pil, in je stopweek is het geen echte ongesteldheid, het is een onttrekkingsbloeding.

Kan het betekenen, de kans is zeer klein dat je door de pil heen zwanger bent geworden, maar het kan.
    Het kan zijn dat je een te lichte pil hebt en dus wel een eisprong hebt gehad.
    Ben je ziek geweest afgelopen maand? Diarree of overgeven of een pil later ingenomen?
    Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad, bij beide zwangerschappen niet.

Probeer je niet te ongerust te maken meid, hoe moeilijk het ook is.

5. denise82

denise82 Lid

Mar 24, 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 denise82, Mar 25, 2010
    Last edited: Mar 25, 2010
    hoi corina
    zoals je aan de tijd ziet ben ik nog laat op zenuwen
    voor straks denk ik
    ik ben ziek geweest althans heel erg diaree een paar dagen .
    het is gewoon onzeker omdat je wel al een raar pijn in je buik hebt en opgezet en borelde buik moe uitlag op tepels maar ook alsof ik ong wordt maar dat is dan niet zo en meer afscheiding
    je bent er dan zo mee bezig dat het heel moeilijk losser laten is
    en hoop ik steeds meer dat ik het wel ben maar tegelijk denk ik ook hou ik mezelf voor de gek had namelijk gelezen dat je ook symtomen krijgt omdat je denkt dat je zwanger bent
    zou het zo leuk vinden als ik het wel ben
    ook heb ik 2 keer daarna onveilig gevreeen na eerste dag stop week pil ook omdat me partner en ik allebei nu een gedachten hebben
    van een kindje zou wel heel erg leuk zijn .;)
    zou het kunnen dat ik daarvan zwanger ben geworden maar zelf dacht ik dat is wel heel snel na stoppen met de pil
    nou nog even afwachten maar ik laat het weten hoe het afloopt bij de huisarts:(:D
    weltrusten

6. Mika013

Mika013 Lid

Dec 10, 2009
    93
    0
    0
    Succes vandaag.. :)

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Ik hoop dat je daarna nog wel een beetje hebt kunnen slapen, snap je zenuwen heel goed hoor.
    Gezien je een paar dagen erge diarree hebt gehad is de pilwerking verminderd.
    Dus het kan heel goed dat je zwanger bent meis.
    Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt, kan zijn dat die zegt dat je over een week nog een testje moet doen.
    Dat zei de mijne in mn lange cyclus, ik had toen hele erge ontpillingsverschijnselen en voelde me ook echt zwanger :( 43 dagen duurde die cyclus, daarna werd ik ongesteld.
    Ik hoop dat je beetje vroeg bij de huisarts terecht kunt anders zit je nu nagels te bijten.

8. denise82

denise82 Lid

Mar 24, 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal nou ik ben net terug .
    de dokter heeft me verteld inderdaad af te wachten.
    het kon namelijk dat er te weinig Hcg aangemaakt is .
    er zit niks anders op dan wachten oooooooooh :(wordt je toch gek van wel heeft me dokter foliumzuur aangeraden.
    ik hou jullie op de hoogte dit worden 2 langen weken .:(:$
    denk ook dat ik volgende week en de week daarop alsnog een test doe voor de zekerheid
    en ps heb bijna niet geslapen inderdaad ongeveer 3 uur haha:(
    groetjes denise

9. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    2 weken wachten?? jeetje, mijne zei toen 1 week..
    en dat was al lang..
    Foliumzuur kan nooit kwaad, ik slik zelf centrum materna foliumzuur en vitamines+mineralen is dat.

Sterkte met wachten meis, ben echt benieuwd!

10. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Sterkte meid met wachten! hopelijk krijg je snel een positieve test in handen !

11. denise82

denise82 Lid

Mar 24, 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    toch nog even een vraagje maandag ga ik weer testen .
    maar vandaag heb ik rare steken bij me lies herkend iemand dit .?
    maak me een beetje zorgen ook heb ik meer afscheiding gekregen melk achtig en ben ik heel moe hahah ik blijf maar vragen stellen
    sorry komt omdat je zo erg blijft twijfelen groetjes chantal

12. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Ik was trouwens ook dik overtijd 14 dagen voordat ik pas postief teste.
    maar toen ik voor de eerste echo kwam bleek de baby ook 2 weken minder ver te zijn dan ik dacht.
    was 3 nov voor laatst ongesteld geworden en teste pas op 12 dec postief (doorvoor wel veel testjes er tegen aan gegooid :p)
    terwijl ik er toch zeker van wist te zijn dat ik mn eisprong toch echt op 14 nov gevoeld te hebben...
    .. dus tja nog even afwachten

13. denise82

denise82 Lid

Mar 24, 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal is inderdaad afwachten
    ik dacht de eier sprong ook te voelen ook ben ik er achter dat als ik me druk maak of erg haast heb ik erg harde buik heb alleen de steek gister daar schrok ik wel van
    me buik was helemaal hard dit is toch pas later in de zwangerschap nou morgen ochtend een test doen ben benieuwd ben geneigd elke dag een test doen maar ik kan me in houden gelukkig zijn duur zat ikhou jullie op de hoogte liefs chantal

14. michelle77

michelle77 Actief lid

Jul 10, 2009
    321
    0
    0
    ik zou toch de huisats even bellen voor een doorverwijzing...kan ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn....

15. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    1,130
    3
    36
    Ik hoop het voor je, maar je lichaam kan je ENORM voor de gek houden! Ik ben vorige maand 3 (!!) weken overtijd geweest en allerlei ''klachtjes'' en bleek niet zwanger! Ben ook al heel lang van de pil af en redelijk regelmatige cyclus, maar toch overtijd! Dokter zei dat ik wrs mijn menstruatie heb overgeslagen.

16. Janneke G

Janneke G Actief lid

Oct 31, 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    ik had toen ik op een dinsdag ongesteld moest worden op de zondag ervoor ook een steek in mijn buik dat ik dacht: daar gaan we weer!!! maar ik was toch echt zwanger!!!
    succes!

17. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    En heb je nog getest?

Share This Page