indroogstreep

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sunshine1988, Jan 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik vraag me eigenlijk af of elke test na opdrogen ( of soms nog buiten tijd maar nog nat) een indroog/voorgedrukt streepje achterlaat? Ik heb 2 kv testen gedaan, vaag grijzig streepje (jullie wel bekend), Carrefour test 2 verschillende merken en weer vage streepjes. Bij de 2e wel een licht roze maar wel heel licht.

Zijn er eigenlijk testen die wel gewoon wit opdrogen, maar dan echt wit? Niks grijzig enz.

Mijn testen worden ( eerste 3/ en laatste 9/1) niet donkerder vandaar dat ik vrij zeker ben dat het indroogstreepjes zijn. Als ik zwanger was, dan zou er al enige verandering moeten zijn.

2. Marie86

Marie86 Actief lid

Jan 2, 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je een foto plaatsen zodat we even mee kunnen kijken?

3. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    deze keer voor de eerste keer de extra gevoelige test van zwanger en kids gebruikt. Zijn gewoon van die hele kleine stukjes karton, die normaal gesproken in een mooie casette zitten.
    Nou, die geeft echt helemaal niks! Gewoon omo wit. Ik heb hem 6 dagen voor nod gebruikt (want dan kan volgens hun). Omowit.
    Nu 4 dagen voor nod 2 streepjes:D (roze welteverstaan;))

Share This Page