Begin ovulatietesten...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marie86, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Ben helaas gisteren (6 jan) ongesteld geworden na een cyclus van 29 dagen. Wanneer moet ik nu gaan beginnen met het testen voor mijn aankomende eisprong? En wat is het beste tijdstip om dit te doen?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik begon altijd op dag 10 van mijn cyclus en het beste is om s'morgens tussen 8 en 10 te testen en s'avonds tussen 8 en 10.
    Dit is ook het advies van het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben. Let wel, het is beter niet met ochtendurine te testen. En drink niet teveel van te voren.

Mijn eigen tip is, bewaar je testen zodat je ze kan vergelijken met elkaar. Ik plakte ze in een schrijfblokje met datum, en cyclus dag erbij.

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    ging net dezelfde vraag stellen. Hopelijk korte cyclus, anders zal ik niet toekomen met mijn testen die ik besteld heb.

Waarom 2x/dag?

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Om je ei niet te missen. Dit is het advies van mijn ziekenhuis. Als ik rond mijn ei zat teste ik ook vaak zelf 3x per dag. Ik gebruik(te) sensitest (de normale) en als die positief was deed ik een clearbleu met smiley om er zeker van te zijn.

Sensitest Ovulatietest dipstick vanaf € 0.49 | Sensitest

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    ahja. Ze zijn toegekomen nu nog 9 dagen wachten en we kunnen er aan beginnen.
    We hebben weer zwangerschapstesten in huis ook nu.

6. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    en wanneer kun je dan het beste klussen?

7. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    de 3/4 dagen voor je test positief is en erna :)

Deel Deze Pagina