Ik wil graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chelx, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelx

Chelx Lid

7 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al een tijdje samen met mijn vriend bezig om zwanger te worden van ons 1ste kindje. Nou heb ik met behulp van ovulatietesten me meest vruchtbaarste dag berekend(2 weken geleden) Nu moet ik over 4 dagen ong worden en heb ik vandaag al een test kunnen doen. Maar helaas negatief(waarom ik dat heb gedaan geen idee want het maakt je meteen ongelukkig.) Ik heb namelijk wel last van: Mijn darmen, witte afscheiding, tepels, hoofdpijn, enorme eetlust, buik, en soms pijn in me boven benen, en erg emotioneel. Nou komt dit ook allemaal voor bij ongesteld worden en dit moet ik vrijdag worden. Maar ik zie het nou al somber in omdat ik vandaag al een test heb gedaan een negatief was.

Heeft iemand dit ook gehad en toch bij de 2e test op de dag van nod wel positief?

Ik word er soms zo depressief van omdat ik er vaak mee bezig ben, en elke maand komt weer die teleurstelling

2. xKiim

xKiim Actief lid

10 mrt 2012
    146
    0
    0
    Werkt als All-Round Kapster
    Tilburg
    Hey,
    Ik heb precies dezelfde symptomen als jij..
    mijn nod is vandaag, ben het nu dus ook nog steeds niet..
    Volgens de kalender op mn iphone kan ik vanaf morgen een pisitieve test verwachten..
    Ik heb vandaag getest, afgelopen donderdag en afgelopen woensdag..
    alledrie neagtief..
    Ik heb ook gedroomd dat ik zwanger was, en heb al n dag of 3 veel afscheiding..
    ik denk echt gewoon dat ik zwanger ben, maar heb nog niet positief getest..
    maar okal word ik vandaag niet ongi, mn cyclus kan in de war zijn nog, want ben pas 1,5 maand geleden gestopt met de nuvaring..
    ook horen die symptomen bij het "ontpillen".
    Dus ik zit met hetzelfde als jij, afwachten, meer kun je niet doen..
    Liefs kim

3. Chelx

Chelx Lid

7 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja soms word ik er gewoon depressief van: weer niet zwanger!
    Ik ben sinds jan gestopt met de pil alleen had ik 6 maanden sterke medicijnen waardoor de pil toch niet hielp. Dus inprincipe ben ik al lange tijd gestopt met de pil. Maarja vind gewoon stom dat niet lukt omdat ik het wel elke keer allemaal bereken. En dan ga ik aan me eigen lichaam twijfelen of het wel kan

Deel Deze Pagina