hallo meiden... ik hoop dat jullie me kunnen helpen... misschien dat jullie het ook mee hebben gemaakt... ik ben al 6 maanden gestopt met de pil... mijn cyclus hiervoor waren gewoon normaal... nu had ik de laatste week wat kwaaltjes die op zwangerschap konden duiden... normaal als ik ongesteld moet worden heb ik deze helemaal geen (gelukkig)... nu giseteren 2 dagen overtijd.. nega getest... gisteren kreeg ik wat bloedverlies dus dacht dat het gedaan was... normaal een nacht verder heb ik dan hevig gevloeid... nu vanochtend was het gewoon niet de moeite... klein beetje donkerbruin bloed.. en wat rozig slijm.. wat houd dit in... moet ik dit nu als mijn ongi rekenen... of ben ik misschien zwanger.. zijn er meer van jullie die dit hebben gehad.. en toch zwanger waren... ik hoop dat het gewoon doorzet.. want deze onzekerheid vind ik niks... groetjes
Als je helderrood bloed hebt gezien kan je het inderdaad rekenen als een ongi. Dat bruinige niet, dat is oud bloed. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar denk eerder dat je ongi door gaat zetten omdat je ook negatief getest hebt. Succes!
hey hey ik herken dit zeker in mijn vorige zwangerschap toen was ik ook een paar dagen overtijd en de testen gaven negatief aan. ineens kreeg ik het gevoel dat ik moest plassen en er kwam bloed waarvan ik uitging dat het de menstruatie was want daar leek het op,later op de dag een beetje donker bloed in het verbandje maar daarna niks meer. snapte er niks van dus een weeklater test gedaan en ja hoor positief als dat alles wat je verloren hebt en de menstruatie niet doorzette kan het goed zijn dat je zwanger bent. ik vond het zelf ook raar maar er waren toch meer vrouwen die dit ook meemaakte. in ieder geval succes ik zal voor je duimen liefs chulla
Hoi chulla... dank je voor je antwoord... ik word hier zo onzeker van... vandaag nog steeds niet ongesteld... alleen wat last van dat donker bruin bloed.. maar is echt niet de moeite waard... af en toe met het schoonvegen... ik hoop stiekem nog wel dan dat het misschien gelukt is... maar eigenlijk ben ik er al van uit gegaan dat het niet zo is... ik weet alleen niet hoe ik dan mijn cyclus moet berekenen omdat ik nog steeds niet echt ongi ben *zucht* groetjes
Ik had het ook in december en het duurde 4 dagen ongeveer. In januari ben ik gewoon normaal ongesteld geworden. In die tussentijd heb ik wel een test gedaan en die was negatief. Ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is !