Ik heb nu sinds vanavond me eisprong voel altijd hele duidelijke pijn echt mega pijn en elke maand weet ik precies wanneer ben gaan testen met ovu testen als ik zo'n pijn had en had idd een duidelijke posi test. Maar nou mijn vraag we hebben maandag voor het laatst geklust eigenlijk moesten we woensdag weer maar toen was mijn vriend zo moe is om 9 uur maar bed gegaan en ik gister heeft het nog zin om vanavond te klussen doen we waarschijnlijk toch wel maar zijn we dan nog op tijd. Ik hoop het zo want anders is het weer een verloren maand. Veel liefs dolfijntje
als je nu je eisprong heb dan is klussen vandaag toch nog op tijd het heeft geen zin meer om na je eisprong te klussen voor een kindje succes
Oké dank je wel voor je reactie dus vanavond is toch nog optijd ik weet niet hoelang het duurd voordat het sperma bij het eitje is dacht altijd dat je een dag van te voren moest klussen zodat het er al zat voor het eitje spring.
Volgens mij ben je inderdaad nog iets van 12 uur vruchtbaar na je eisprong, dus klussen geblazen vanavond!!