Hoi meiden, Even een vraagje waar ik al de hele dag aan denk. Ik was gestopt met testen omdat ik te erg met zwanger worden bezig was. Toch had ik zondag avond een clearblue digital ovulatietest gedaan. Deze gaf een smiley. De ochtend erna was de test een rondje. Dus geen LH piek meer. (ook heb ik op de streepjes gelet, mt die smiley was deze donker en daarna werd die steeds lichter) Nu hebben wij die vrijdag nacht geklust, en zondag avond, mischien een uurtje na de test. Daarna niet meer, omdat mijn vriend weer zo dom was om zijn piemel af te vegen met een zwitzal doekje, had die irritatie, helemaal rood ( ja sorry voor details, maar daarna hebben we dus geen sex meer gehad) Ben ik nu nog wel op tijd geweest? En zou mn ei dan ook die zondag zijn gesprongen of maandag? En hoelang leeft sperma eigenlijk
Sperma kan wel 3 dagen overleven, dus als je zondag een posi ovutest had en zondagavond hebt geklust zit je helemaal goed
Hey meis Over het algemeen wordt aangenomen dat sperma zo'n 72 uur kan leven. Dus 3 dagen. Maar het zal per man verschillen en is afhankelijk van de kwaliteit. Daar kan niemand hier iets over zeggen. Als jij zondag je LH piek had zou je kunnen aannemen dat je eitje binnen 24-48 uur is gesprongen. Dan zit je toch prachtig qua klussen?En als je eisprong die zondag was zit je nog mooi met de vrijdagnacht. Niet te veel over inzitten. Nu lekker broeden en ongeduldig afwachten Succes!
Oh gelukkig hahah. Ik dacht al, zou ik nou wel op tijd zijn. Ik weet niet wanneer mn ei is geweest en of die uberhaubt is geweest, heb wel pijn gehad maar heb echt geen idee of dat er mee te maken heeft gehad. En zondag avond idd een posi ovutest. Maandag ochtend was die alweer negatief. Nu nog 2 weekjes wachten met testen.......
Het gemiddelde is 2-3 dagen, maar het kan ook korter of langer zijn. Dat hangt heel erg van de zaadkwaliteit af.
zo ist wij hebben op een dinsdag geklust en donderdag-zondag eisprong (weet mijn eisprong niet precies ivm langere cyclus) en zie banner
Nou op hoop van zegen dan maar. Nu nog even anderhalve weekje wachten en dan testen maar.. ik hoop het zo...
Wij klussen trouwens meestal om de dag, soms zitten er nog wel eens 2 daagjes tussen, maar over het algemeer wel om de dag, dus het zaadkwaliteit moet wel goed zijn denk ik. Ben inmiddels ook al 3 keer zwanger geweest,waarvan 1 prachtige dochter en 2 keer een MK, dus moet goed komen denk ik