Nee, er is op dit moment geen werk voor mij dus zit nog steeds thuis. Mijn rug klachten worden nu behandeld door middel van dry needling. Even afwachten of dat gaat helpen. Ik neem aan dat het dan oud bloedverlies is, ik hoop dat het snel over is kunnen we weer beginnen met klussen.
Geen idee of het helpt, nog maar 1 behandeling gehad. Eerste twee dagen veel pijn gehad maar ik geloof dat het n wel iets helpt, maar of het op langere termijn ook helpt is nog even afwachten.
Mooi, dan heb je vandaag of morgen je eitje, toch? Dan zou je weer een super mooie cyclus hebben van 28 dagen . Ik hoop dat die van mij ook een beetje bij trekt en richting de 28 dagen gaat. Het wachten op de eisprong gaat zo wel heel lang duren
Jaa ik hoop het ook, maar dat komt gelukkig ook door de clomid. Je overgewicht of ondergewicht zijn zeker van invloed hierop! Het is idd erg lang wachten als je een lange cyclus hebt. Heel vervelend!
Ja daar zal het gewicht vast mee te maken hebben. Ik ben nu al bijna een jaar bezig om wat kilo's aan te komen maar dat gaat niet echt vlot. Vergeleken met september vorig jaar ben ik nu 600 gram aangekomen
Ja dat had ik ook al eens genoemd bij mijn huisarts maar die vind dat zolang ik niet onder de 50 kilo kom ik het op mijn eigen kracht kan doen. Ik eet goed, krijg genoeg vitamines binnen dus volgens hem kan het geen kwaad als ik op dit gewicht zo blijven.
Hebben jullie ook last van jullie borsten voor de eisprong? Ze zijn nu wat gevoelig en ik heb hele felle steken in mijn rechter tepel ??
Nee dat heb ik niet.... Maar je bmi is te laag zeg je, dan is je gewicht ook te laag en heeft het niets te maken met onder de 50kg te zijn.... Het is misschien een maatstaf waar medici rekening mee houden maar voor jou alsnog te laag omdat je waarschijnlijk lang bent....
Hey dames, denk dat wij aan ronde 6 gaan beginnen Nog even afwachten op morgen en van t weekend maar ben er bang voor... Sinds vanmorgen bruin slijm... Morgen niet naar HA... Voel me echt ff zwaar kl*ten om t maar ff grof te zeggen...
@beepje, mijn BMI is 17,5 dus aan de lage kant, ik denk dat ik binnenkort toch maar eens naar een diëtiste moet. Wie weet kan die mij verder helpen. @juli85, jeetje zeg en dat na een positieve test. Waarschijnlijk een vmk dus, verklaart ook die negatieve testen van de KV. Heel veel sterkte.
Juli misschien is er niks aan de hand. Ik heb met 8 weken zwangerschap ineens een kleine bloeding gehad. Het kan nog van de innesteling zijn. Bij mij was het volgens de verloskundige dat het geval. Hoop voor je dat er niks aan de hand is!
Pff, ik weet het niet. Voel me nog steeds misselijk en mijn borsten nog vreselijk veel pijn maar steeds meer pijn in mijn buik en nu ook beetje bloed...maar ja wanneer weet je dat het nog goed is...je kan toch niet eerder bij de verloskundige terecht en die had ik ook nog niet gebeld alleen de HA. Moet ze wel bellen als het echt over is maar ja ik heb daar geen verstand van...voel me zo ellendig momenteel en daar zit je dan in je eentje niemand bij je
Ik weet van mijn ene schoonzusje dat zij iedere maand heeft gebloed tot 16 weken zwangerschap zelfs. Is manlief op dit moment niet in de buurt? Ik had daar ook veel steun aan. Mijn bloeding met 8 weken kwam namelijk in de avond net voor het weekend. Ik heb toen flink gehuild maar het zette niet door. Dus ik bleef goede hoop houden. Er bleek bij mij dus niks aan de hand te zijn. Wel tot de echo nog anderhalve week in onzekerheid gezeten. Was net na nieuwjaar toen we de echo kregen. Probeer jezelf niet al te veel zorgen maken. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan!
Vriendlief zit in de kost, komt morgen pas thuis...ik weet het gewoon ff niet meer...ik hoop dat ik strax kan slapen en dan morgen maar afwachten