Eisprong vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Love1990, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Enne Love1990 hoe zijn de klachten? Nog hetzelfde of mss is de ongi al door aan t komen?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Nee nog geen tekenen van ongi. Heb nu een kloppend gevoel in mijn onderbuik sinds gisteren. Geen idee wat het is.

Hoe gaat het bij jou? Nog klachtjes erbij gekregen?

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hi, nee ik heb geen klachtjes, ben wel misselijk, maar niet zo ernstig als dat ik denk dat het moet zijn. Het voelt alsof ik iets verkeerds heb gegeten. Ik denk dat komende week wel de voorverschijnselen van mijn ongi zullen komen.

Geen idee wat dat kloppend gevoel bij jou is....

4. Love1990

Vervelend hè dat al die klachtjes van en de ongi en een zwangerschap kunnen zijn.
    Dat kloppend gevoel zit ongeveer bij mijn linker eierstok, dacht eerst dat ik mijn eigen hartslag voelde maar het is veel onregelmatiger. Zal wel een verschijnsel zijn van ontpillen.

Ik ben benieuwd wat mijn klachten zullen worden in aanloop naar mijn menstruatie. Voor de pil had ik altijd veel pijn. Hoop dat dat niet terug komt

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Nee ik ook niet voor je.
    Is dit jullie eerste ronde?

6. Love1990

Ja dit is ronde 1. Eind juli besloten te stoppen met de pil. Heel spannend allemaal. Ben heel benieuwd hoelang het gaat duren voordat we zwanger zijn. Maar eerst maar eens kijken of mijn lichaam de cyclus zelf oppakt dat zou heel fijn zijn.

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik hoop voor jullie dat het niet zo lang duurt al bij ons!

8. Love1990

Ja dat zou natuurlijk erg fijn voor ons zijn. Ik heb van dichtbij mee gemaakt wat het is om lang bezig te zijn met je kinderwens. Mijn schoonzus is na 8 jaar middels IVF zwanger geraakt. Dus weet een klein beetje wat het is. Ik hoop dat het jullie binnenkort ook wordt gegund om een positieve test in handen te hebben.

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Deze week gaat het spannend worden!

10. Love1990

Ja inderdaad, De dagen gaan nu echt langzaam. Hier totaal geen klachten meer. Hoe gaat het daar bij jou? Kun jij de dagen wat doorkomen?

11. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Haha ik ben aan het werk dus dat scheelt iets.
    Ja de misselijkheid gaat op en neer maar denk dat mijn lichaam me voor de gek houd, omdat ik juist misselijk wil zijn zeg maar.
    Heb een beetje buik- en rugpijn maar verder ook nog niets wat erop lijkt. Aan de follikelmeting in het ziekenhuis leek het erop dat mijn eisprong een dag eerder was dan de cyclus ervoor, maar dit is gokken. Ik vermoed dat morgen mijn bruine rommel wel weer gaat komen....
    (Sorry voor het detail, maar das mijn voorbode)

12. Love1990

Ik zit op het moment thuis, even geen werk ivm rugklachten. Dus de dagen zijn lang, en nu het einde van mijn cyclus nadert lijken ze nog langer te duren. Voordat ik aan de pil was had ik altijd 2 dagen voor mijn ongi enorme buikpijn, maar dat wil niet zeggen dat dat nu ook zo zal zijn. Het is voor mij nu echt afwachten tot donderdag. Maar als die enorme rugpijn van vorige week wel mijn eisprong was dan mag ik natuurlijk nog een weekje wachten. (Hoop ik niet natuurlijk).

Hoop voor jou dat die misselijkheid een "goed" teken is. Er zijn veel vrouwen die weinig tot niks voelen voor hun NOD, dus wie weet !

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja klopt, maar ook al heb je buikpijn op je nod en erna, wil niet zeggen dat je niet zwanger bent! Ik heb hier nog een mega stapel ovulatie testen liggen en moet me beheersen om daar niet mee te testen. Die zouden namelijk ook reageren op HCG. Maar eigenlijk weet ik al dat het game over is, maar toch hou je hoop stiekem....

14. Love1990

Logisch dat je hoop hebt, er is nog een kans aanwezig dat je eventueel zwanger bent. Ik heb inderdaad ook gelezen dat ovulatietesten positief kunnen zijn als je zwanger bent maar ook dat het vaak voorkomt dat ze negatief zijn als je zwanger bent dus dat zegt ook niks. Nog een paar daagjes dan weten we waar we aan toe zijn ;)

15. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hoi dames,

Ik had ook een vraag mbt tot eisprong. Ben al 4 maanden gestopt met de pil na zon 8 jaar. Kan me dus nix mr herinneren van mn cyclus voor de pil..

Als het goed is zou ik een dezer dagen mn eisprobg hebben. Had gister last van steken in mn rechterzij en ben vandaag ontzettend misselijk. Ook sinds gisteren gevoelige borsten.. heeft dat met eisprong te maken? En zijn deze symptomen van voor of na de eisprong?

Ik hou natuurlijk ook rekening met ontpillen, maar heb deze symptomen deze maand voor t eerst. Vorige maand ook trouwens last gehad van steken in mn zij maar had geen last van misselijkheid..

16. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Dit kunnen symptomen zijn van na de eisprong idd.
    De misselijkheid en gevoelige borsten komen door het progesteron, maar kan ook nog ontpillen zijn en kunnen verdwijnen.
    Welkom bij de club zeg ik maar haha.

17. Love1990

@MysteriousG: dit is mijn eerste ronde zonder pil, heb dus geen idee wat normaal is en wat ontpillen is. Maar ik heb last gehad van steekjes in mijn zij en gevoelige borsten maar dat kan net zo goed van het ontpillen zijn

18. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Tnx meiden :)
    Vervelend is dat he.. onzekerheid en ongeduld haha :p

@beepje: hmm zo te zien heb ik mn ei dan al gehad.. was ik maar niet gestopt met tempen, had ik nu mr duidelijkheid..

@love1990: nou meid ik zit in ronde 4 en weet t nog steeds niet haha :p mn lichaam is compleet doorgedraaid. Succs met t ontpillen.. ik ga nooit mr aan de pil na wat ik tot nu toe meegemaakt heb ;)

19. Love1990

@MysteriousG: had ook al even op internet opgezocht wat de pil met je lichaam doet, als ik dat had geweten was ik waarschijnlijk ook niet met de pil begonnen.

@beepje: hoe gaat het bij jou? Nog steeds last van misselijkheid?

Hier twee klachtjes bij gekregen, sinds vanmiddag enorm gevoelige borsten en een vreemd (weeïg) gevoel in mijn onderbuik. Nog 3 dagen!!

20. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hier nog een,,
    In mei me laatste pil,nou sindsdien leek het twee maanden of ik al zwanger was..
    De eerste maand(juni) kreeg ik ontzettend zere borsten en vooral de tepels..werd moe en heb zelfs een middag lang een ijzersmaak in me mond gehad..alles leek erop..was ik ook nog eens over tijd en ja hoor dag 33 ongesteld..
    Juli was iets minder maar ook weer symptomen van moe,duizelig,veel afscheiding en zelfs misselijk..
    Nu is het augustus,nieuwe cyclus en dit keer acne erbij gekregen,,wat ik eerst nooit had,,me hormonen testen me wel!
    Nu zijn we richting de eisprong aan het gaan en ik heb weer last van gevoelige borsten..denk dat me eisprong niet lang meer op zich laat wachten!spannend weer!
    Maar het blijft apart,die periode tot je eisprong en erna:p
    Iedereen succes!!

Deel Deze Pagina