Ja mijn lichaam was de eerste paar maanden ook helemaal van slag en daarna begon het zich bij te stellen. Het slijm is bij mij begonnen dus ik weet al dat het game over is. Ondanks dat ze zeggen geen bloed geeft moed, maar ik ken mijn lichaam onder andere wel. Tip: Ik heb een hele tijd getemperatuurd en ingevoerd bij de app fertility friend. Daar kreeg je ook een hele e-cursus bij van hoe de hele cyclus in elkaar steekt met alle hormonen, klachten en inns en outs. Heel interessant allemaal hoor, veel van geleerd! Zelf heb ik gemerkt dat ik het zonder temperaturen ook kan doen, zeker nu ik in het ziekenhuis ben en gevolgd wordt. Ik vind het prettiger ik niet meer alles meet.
@romilda: daar had ik de eerste maand ook last van. Toen kreeg ik te horen dat ik foliumzuur moet slikken. Sinds ik dat t neem, heb ik minder last van t ontpillen. Niet mr vermoeid enzo.. maar zit sinds mijn laatste ongi ook opeens onder de puisten.. niet leuk dus.. hoop dat mn lichaam snel wr normaal functioneert want word er oonderhand echt depri van... @beepje: hoelang ben jij al gestopt en waar had zoal last van tijdens t ontpillen? @love1990: Spannend meid!! Succs met wachten zal voor je duimen! Vretrek morgenavond richting spanje voor twer weken! Hoop dat ik je over twee weken kan felciteren
Fijne vakantie en ik slik al vanaf het begin van het ontpillen foliumzuur en de laatste maand ook zwangersschapvitamines..puur voor dat ik de goede vitamines binnenkrijg!
Ik ben al sinds april 2012 gestopt met de pil. Poeh moet ik eens even denken, ik had last van zere borsten, afscheiding, hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, plopjes in mijn buik, pus uit mijn tepels.... De misselijkheid na de eisprong is pas vorig jaar in augustus begonnen dus denk dat t ontpillen bij mij 4 maanden geduurd heeft ongeveer. Ze geven er 3 maanden voor geloof ik, maar denk dat t ook best langer kan. Ieder lichaam is weer anders. Fijne vakantie!
@beepje, als ik dat zo allemaal lees heb ik geluk deze ronde. Echt weinig tot geen last van al die klachten. Ik slik ook een multivitamine met foliumzuur, ik ben geen fruit eter dus probeer het met deze vitamines wat te compenseren.
Hmmm weet nu 100% zeker dat gister mn ei was. Gisteravond flinke steken in mijn onderrug (bijna op mn rechterbil) en daarna licht bloedverlies. Had ik vorig maand ook.. dus lkkr gelukst voor t slapen gaan Begin eindelijk grip te krijgen op mn cyclus Aan de ene kant wel fijn want weet precies wnnr ik mn ei heb, aan de andere kant ook wr niet want bloedverlies gepaard met vermoeidheid, misselijkheid en pijn is vervelend. Heb nu pijn in mn onderbuik en gevoelige borsten, maar ben gelukkig niet mr msselijk.. hopen dat t overgaat tot vanavond zodat ik pijnloos op vakantie kan
wat knap dat je het voelt,ik heb het nog nooit gevoeld..is natuurlijk ook een moment opname natuurlijk.. Nou duimen dat de zwemmers hun best doen!
@MysteriousG, die rugpijn had ik vorige week ook op CD 21, dacht dat ik op CD 15 mijn ei had gehad, maar begin nu toch weer te twijfelen. Heb jij hier altijd last van tijdens je eisprong? Als ik vorige week mijn ei heb gehad dan moet ik nog 8 dagen tot nod
Grr love1990 afwachten he! Je weet t pas echt als je ongesteld bent. Het kan toch zijn dat je ei idd later is. Ik ben een keer hiervoor ook gestopt met de pil en toen heeft het 5 dagen langer geduurd voordat mijn ongi kwam. Ik was helemaal in paniek toen en zwanger kon ik niet zijn. Gelukkig kwam die daarna toch en ging het de cyclussen daarna wel goed.
Ja idd afwachten, had niet gedacht dat zwanger worden zo zenuwslopend zou zijn haha(en dan te bedenken dat ik nog maar in ronde 1 zit). Maar een eerste cyclus van 34 dagen zou ook nog wel netjes zijn denk ik zo.
Dit is nou de tweede keer dat ik het voel en voor het eerst dat ik doorheb wat t is. Dacht vorige maand aan een innestellingbloeding.. Voorheen ook nooit meegemaakt (voor mn pilgebruik natuurlijk).
Dit is nou de tweede maand dat ik het voel. Door het bloedverlies weet ik precies wnnr mn ei is anders zou ik idd gaan twijfelen. Heb twee dagen daarvoor ook last gehad van steken in mijn zij, dus was mijn ei toen aan rijpen.. heb nu nog last van ongikrampen in buik en rug. Gwn om de dag klussen en alles komt wel goed Maar ff tussendoor: wat houdt cd 21 in? ben niet bekend met alle afkortingen hier.
Cyclus Dag, er zijn idd veel afkortingen ik weet ze ook niet allemaal hoor. Ik wacht nog even af tot donderdag breekt mijn ongi niet door dan ga ik er van uit dat mijn NOD volgende week woensdag is.