Dus testen deze week meis! Ik denk dat je zwanger bent! Ik glibber hier wat weg met een beetje slijm, maar das nog niet bruin iig. Geen bloed geeft moed, zeg maar dus afwachten, maar ik verwacht mijn ongi wel.
Haha zou wel mooi zijn als ik zwanger blijk te zijn, maar ik geloof dat ik daar te weinig klachten voor heb. Veel afscheiding komt toch ook voor bij zwangere vrouwen? Positief teken lijkt mij
Uuh ja klopt, helaas is t nu al bruin. Dus ik ga echt ongi worden. Ben benieuwd wat de uitslag van het progesteron is. Ik zal denk ik morgen of overmorgen moeten bellen naar het ziekenhuis, als ik ongi ben en dan zien we t verder wel.
Jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Hoop voor je dat je ongi dan snel door komt zodat jullie naar de volgende ronde kunnen.
Ja komt wel goed hoor. Iemand heeft voor mij de maand november gependeld. Daar houd ik me een beetje aan vast en komt steeds dichterbij! Zal erg teleurgesteld zijn als t dan niet raak is!
Goed van je dat je zo positief bent. Daar heb ik veel respect voor, lijkt mij erg moeilijk om elke maand weer teleurgesteld te zijn omdat de ongi doorkomt. Ik hoop dat je pendel uit komt, het is jou/jullie gegund
Ja volgende week ben ik jarig. Hmm hier bruin bloedverlies, maar heel erg misselijk bij het opstaan. Mijn maag draait zich om zeg maar. Heb t ziekenhuis gebeld voor de uitslag van het progesteron en mag vanmiddag terugbellen en dan hoor ik ook wat de volgende dosis clomid wordt.
Nou misschien zet het bruinverlies niet door, misselijkheid is wel een "goed" teken lijkt mij. Laat je even weten wat het ziekenhuis zegt?
Woohoo goed nieuws. Mijn progesteron is door de clomid verbeterd en mag het nu een half jaar gaan proberen zonder controles!
Super goed nieuws!! Hoop dat jullie binnen het half jaar zwanger zijn! Krijg nu meer last van kwaaltjes, maar mijn lichaam kan mij ook voor de gek houden. Erg gevoelige borsten en vlagen van misselijkheid
Vraagje..nu had ik gister al een duidelijker streepje op me ovu test en nu is het vandaag weer turen en dan zie je vaag een streepje..maar ik zou me eisprong nog moeten krijgen,,is het dan zo dat ik deze maand geen eisprong krijg omdat er niet genoeg lh zit?snap er niks van..gister wel sterker vandaag heel zwak... Groetjes!!
Geeft niet ik ook niet...ik wacht het gewoon af...hoop echt dat ik een eisprong mag hebben deze maand..heb namelijk het idee dat het nog niet allemaal goed zit vanwege stoppen pil...
Romilda dat heb ik ook gehad, mss zijn je hormonen niet helemaal goed, daar kan dat door komen. Je moet iedere dag blijven testen tot je een knaltest hebt, dus twee hele duidelijke strepen die even donker zijn.
Nou als ik ga testen zal dat het weekend zijn denk ik.. Maar ben bang dat ik vorige week woensdag mijn ei heb gehad en dat mijn NOD pas over een weekje is. We zullen het zien.
Dankjewel!k hoop dat me hormonen een beetje tot rust zijn,het lijkt wel anders dan vorige maand..ik test gewoon door