Mijn vriend is er erg nuchter onder. Dit wordt zijn derde kindje dus heeft alles al 2 keer mee gemaakt. Ik denk dat ik als ik niet ongi wordt het weekend ga testen, zou mijn nod wel woensdag zijn zit ik dan op 10 dpo dan kan het zijn dat ik dan een licht positieve test heb. (Om teleurstelling te voorkomen)
Ja dat kan maar moet je wel een vroege test gebruiken, die zijn gevoeliger. Maar niet die van de predictor, die zijn slecht en geven vals positief
Oké, bedankt voor de tip. Hier nog geen bloed, wel gevoelige borsten en zo nu en dan steekjes in mijn onderbuik. Ben benieuwd wat de dag ons brengt.
Nee nog steeds de bruine smurrie, dat duurt altijd wel een paar dagen helaas. Was me nog aan het bedenken dat ik mss nog eens het ziekenhuis moet bellen, want ik heb geen getal van de waarde van het progesteron gehoord. Ze zou het berekenen aan de hand de eerste dag van mij ongi, dus mss klopt het nog allemaal niet, pffff, maar even afwachten tot de ongi doorzet, dan bel ik wel weer.
Morgen is jou NOD toch?, wel vervelend dat je zoveel dagen van te voren bruinverlies hebt. Hier zijn alle klachtjes over , en enorme menstruatiepijn dus mijn ongi zal zo ook wel komen denk ik.
Hier bezig met een 2e mijn laatste dag van menstruatie was 9 augustus, 19 augustus had ik krampjes en volgens de ovulatie kalender was toen ook mijn eisprong. 19e flink gewerkt en sinds gisteren wat menstuatie achtige krampjes en gister wat steken in me onderrug en vlaagjes misselijkheid en last van witte afscheiding vandaag lichtelijk misselijk en lichtelijk menstruatie krampjes in vlagen en de witte afscheiding is ook wat minder. We zullen zien, het is ronde 7 .. was met mijn eerste in 1x zwanger =)
Ja morgen is mijn nod en ik verwacht dat t vannacht losbarst. Is idd vervelend die bruine smurrie. Dan 2 dagen flinke ongi gevolgd door 1 dag licht en dan weer een paar dagen uitlekken. Zo ben je weer 10 dagen verder! Pffff... Joh vervelend Love dat je nu voelt dat je ongi gaat worden
Lijkt mij ook vervelend 10 dagen lang last van je ongi. Hier nog geen bloed nog steeds veel krampen. Wacht het rustig af mijn lichaam heeft gelukkig zelf de cyclus opgepakt dat is wel een goed teken. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Ja ik ben niet niet anders gewend. Zijn wel meer mensen die daar last van hebben. Doe je toch niks aan. De gyn zei al dat mijn baarmoederslijm vrij dik is.
Ja dat wel. Het moet tussen de 6 en 15mm zijn en het is bij mij ongeveer 11. Te dik is ook niet goed. Er komt iig heel wat uit... :s
Ja dat is dan ook weer gelijk het nadeel van het dikke baarmoederslijmvlies. Ach het is voor een goed doel
Hihi ja, de bevalling lijkt me erger! Check out mijn nieuwe topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/461015-verras-vertel-partner-zwanger-bent.html