Hier nog steeds niks waarschijnlijk dan toch eisprong op CD 20 gehad, ook geen klachtjes en pijntjes meer
Hoi dames! Heb net snel alle berichtjes doorgelezen en zou als ik jou was er toch maar even een testje tegenaan gooien. Een nichtje van mij was ook gelijk zwanger na het stoppen met de pil! Misschien ben je wel een van de gelukkigen! Groetjes
Haha ja maar ben er bijna zeker van dat mijn eisprong vorige week is geweest dus dan zou testen toch geen zin hebben. Zou blij zijn als het volgende week woensdag is. Dan waag ik sowieso even een testje
Ow sorry had ik dat nog niet verteld. Heb mijn eerste ongi dag doorgegeven en gevraagd naar de waarde van het progesteron. Dat was nu 39,8 terwijl het minstens 30 moet zijn. Voorheen had ik 20 en 23,3 dus is nu supergoed! Hoe is t met jou?
Super goed nieuws! Ja hier nog het zelfde geen bloed, geen krampen helemaal niks voel me echt kiplekker dus ik wacht toch maar even tot woensdag om teleurstelling te voorkomen. Weet je al naar wat voor pretpark jullie gaan?
Ja idd, lijkt mij ook geweldig om daar eens naar toe te gaan met de kids. Maar dat is voor ons nog wel een eindje rijden dus wij wachten nog even tot ze wat ouder zijn. Dan krijgen ze er ook wat meer van mee anders kunnen ze er later weinig meer van herinneren. Ook al gepland wanneer jullie gaan?
Oja jullie moeten natuurlijk rekening houden met zijn kids he. Wij gaan dinsdag. Hoe was jou cyclus voordat je begon met de pil? Was die toen ook al 5 weken?
Mijn cyclus was altijd rond de 28 dagen soms een dag meer soms een dag minder, maar toen had ik nog niet zo'n laag BMI. Heb gelezen dat je BMI ook invloed kan hebben op je eisprong.
Daar is tot nu toe nog geen oorzaak gevonden, waarschijnlijk veel stress gehad vorig jaar. Bloedonderzoeken wijzen niks uit. Ben vorig jaar zomer in 2 maanden 8 kilo afgevallen . Mijn gewicht is nu al een jaar lang stabiel maar aankomen lukt niet
Ja hebben ze ook onderzocht, maar dat was het ook niet. Zolang ik niet onder de 50 kilo kom wil mijn huisarts nog geen verdere stappen ondernemen