@Juli85 spannend nog een paar dagen tot je NOD. Die pijnlijke borsten heb ik gehad in de week na mijn eisprong, 2 dagen voor mijn NOD heb ik ook last gehad van steken rond mijn navel ( trekkend gevoel). Ik ga er vanuit dat het van het ontpillen komt. Maar hoop voor jou dat het positieve tekenen zijn laat je het even weten?
Voel meestal dezelfde dingen tot nu toe, gerommel in mijn buik, steken rond mijn navel, zere borsten (dit is pas de 2e keer) en de aders bij mijn oksel zie je beter momenteel...maar ben bang dat we weer voor de volgende ronde gaan! Heb ontzettende koppijn en dat heb ik meestal de dag voordat ik ongi word... Erg jammer...maar we zullen zien morgen!
Nee, was het maar waar dan wist ik waar ik aan toe was! Liever niet natuurlijk! Maar ff afwachten van t weekend...hoop dat het klussen gewerkt heeft en het is blijven zitten... Spannend!
Zou wel willen, maar ik wacht af tot maandag...ook al is dat best lastig om het morgen niet te doen haha En hoop natuurlijk ook dat mijn ongi weg blijft, maar kan nu ook komen door de spanning...dus afwachten!
Pff...ben echt verschrikkelijk zenuwachtig haha...zwaar irritant! Was het maar maandag, kan niet wachten!!
Heey allemaal, Ik had een vraagje en ik weet niet of ik die hier neem moet zetten maar kon eigelijk niks anders vinden. Ik zit vandaag op CD 25 en ben onregelmatig, dus weet niet goed wanneer ik mijn NOD heb. Maar ik had dacht ik zelf op CD 18 een eisprong. Maar op CD 21 tot nu had ik last van lichte menstruatie krampen en last onderin de rug. Nou zag ik dat ik vandaag en gister wat meer wit, plakkerige afscheiding verloor.. Sorry voor vieze woorden.. Wou wel graag weten hoe jullie erover dachten.. Denk dat ik over 5 dagen een testje erop waag.. Alvast bedankt! En succes allemaal!!
Goedemorgen dames, iedereen slaapt nog waarschijnlijk...test is gedaan maar hartstikke negatief! Snap het niet, alles wijst erop, en ben nog steeds niet ongi...zal het aan de test zelf liggen?! Best wel teleurgesteld... Zo op naar t werk en hopen dat het me een beetje afleid!
Pfff...net nog een keer gekeken en een heel licht positief streepje! Haha...wow! Toch nog ff test wagen van de week!
Ooh! Spannend.. Als ik mijn langste cycles pak dan mag ik nog wel even wachten.. Maar probeer denk dat ik wel gewoon over 4 dagen een testje probeer, dan zit ik op CD 30. Dan ben ik wel weer beetje uit die onzekerheid..
@juli ik zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! @beepje is jou eisprong al in aantocht? Hier zijn de rode dagen net over, dus nu is het ook wachten op de eisprong. Ben benieuwd of die deze maand weer zo laat is ( ik hoop het niet)