Hallo dames, Ik ben sinds 30 mei gestopt met de pil. Mijn cyclus wordt steeds langer. hij begon met 21 dagen. toen 28, 30 en uiteindelijk 33 dagen. nu zit ik al op de 33 dagen en ben ik nog niet ongesteld. ik heb ook al afgelopen woensdag en vandaag getest. beide keren negatief. Ik heb wel afgelopen zaterdag last gehad van misselijkheid. ik ben ook wat verschillig met mijn gedrag. ene keer lief, en dan opeens boos of snel geirriteert. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet doen. als jullie wat weten hoor ik het graag?!
Ik herken het wel ookal veel getest en allemaal negatief.. Wil eigenlijk morgen ochtend weer testen maar het is belachelijk want het heeft gewoon met ontpillen te maken!!
Ja maar dit duurt wel erg lang. heb nu al een cyclus van 33 dagen. het is toch raar als het omhoog loopt. je hoort juist regelmatig te krijgen. Maar snap je. elke keer testen omdat je het idee heb. maar dit keer voelt het echt alsof er iets niet klopt.
Hoi Ja dat is echt super vervelend. Weet je nog hoe je cyclus was voordat je aan de pil ging? Regelmatig of onregelmatig? Ik had dat ook nadat ik gestopt was met de pil. Ik ben in 9 maanden slechts 1 keer ongesteld geworden. Ik werd er gek van. Op advies ben ik begonnen om mijn temperatuur bij te houden en dit heb ik 5 maanden gedaan. Het gaf wel inzicht in mijn cycli. Mijn man heeft het in excel voor me gezet omdat ik fertilityfriend niet zo'n fijne site vond. Misschien helpt het je ook om meer duidelijkheid te krijgen...mocht je nu niet zwanger zijn... Ik deed elke maand ook een test want ik had ook geen idee hoe het ervoor stond. Het kan dus wel dat je lichaam nu dus echt druk bezig is die troep weg te krijgen en dat je daarom ook nog geen regelmaat hebt. Het kan echt maanden duren. Geef het een beetje tijd. Veel sterkte en ik hoop dat er snel regelmaat in komt
Hallo, Ja ik ben begonnen met de pil toen ik 13 was. Dus vrijwel gelijk nadat ik voor het eerst ongesteld was geworden. Dus ik weet niet hoe mijn normale cyclus is. dat is wel erg lang hoor 1 keer maar in 9 maanden. ik ben dan wel blij dat ik wel elke maand gewoon ongesteld word. Misschien is dat wel een idee temperatuur bij houden. Ik zat zelf gewoon te denken aan de dokter als ik deze week nog niet ongesteld word. Aangezien ik de assistente had gesproken en die zei ook dat ik een afspraak kon maken met de dokter voor mijn cyclus. maar dankje voor het advies.
Ik merk ook dat mijn kat vaker op mijn buik komt liggen. Toen ze nog jong was deed ze dit wel vaker. Maar toen ze groter werd niet meer. En sinds een weekje of 1 a 2 komt ze opeens weer vaker op me buik liggen.
Ja de huisarts is natuurlijk altijd een goed idee als je je zorgen maakt. Dat heb ik natuurlijk ook gedaan destijds. Ik hoop dat hij/zij je gerust kan stellen en advies kan geven. Sterkte
Ik ben vandaag geweest. en ze vertelde me dat mijn eigen cyclus nog op gang moet komen. aangezien ik voordat ik begon met de pil maar 1 of 2 keer eigen menstruatie heb gehad. is de kans dat ik nu nog geen eisprong heb. de misselijkheid en last van mijn borsten kan met mijn eigen hormonen te maken hebben die nu een beetje alles in het gereel probeert te krijgen. Als ik over twee weken nog niet ongesteld ben moet ik testen. heeft geen zin om nu al weer te testen want het kn zijn dat mijn hormonen niet genoeg zijn. en als ik wel ongesteld word bij de volgende menstruatie pas de 46 dag testen. zoiets was het als ik het goed begreep. en ik moet er minder mee bezig zijn.
Lastig is dat hè? Er minder mee bezig zijn. Heel veel succes, hopelijk zijn al die pilhormonen snel uit je lijf.
hoi wat vervelend, helaas herken ik dit. Tot nu toe nog geen vast patroon. De laatste dagen misselijk en heel moe. Nu hopen dat de duiveltjes dit weekend niet komen succes
Hoort helaas allemaal bij het ontpillen, kan een flinke tijd duren.. Ik hoop dat de lengte van je cyclussen snel weer omlaag gaat en je je ook wat beter voelt!
Mijn cycluseen zijn vrij laag vind ik. Mijn hoogste was 33 en dat valt opzich nog wel mee. Vind ik zelf.
ik ben trouwens ook in mei gestopt met de pil en ik zie wel een gelijkenis met jouw cyclus. mijn langste was tot nu toe 34 dagen. Ben nog steeds misselijk ook gedurende de dag niet echt lekker. Heb helaas wel een raar gevoel in mijn buik, wat van die kleine steken (eierstokken?) Weet niet wanneer ik het beste kan testen aangezien het niet echt regelmatig is. *Duim, duim, duim dat er voor niemand de duiveltjes komen*
Ja die steken herken ik ja. Sinds paar dagen ook wel eens aan de rechterkant net boven mijn vagina een steek die even blijft zeuren en dan weer stopt. Ik had vandaag wel even bloed maar was zo weinig en met afvegen niks. En was tot nu toe eenmalig. Hoop ook voor je dat het duiveltje weg blijft.
K ben ook 30 mei gestopt.. Had eerst me ontrekkingbloeding,daarna 33,34 en nu 28!! Was ik erg blij mee ,maar twee weken terug begonnen met teunisbloemolie 1000 mg en heb echt het idee dat t helpt..nu nog een eisprong opsporen die heb ik afgelopen maand niet gevonden en gehad...hoop dat jou hormonen snel meer worden net als bij mij hopelijk! Succes!!
Wat is teunisbloemolie dan? En waar dient het voor? Ik gebruik wel gravitamon in plaats van alleen foliumzuur Hopelijk vind jij ook snel je eisprong.
Teunisbloemolie is een gla die rust in je hormonen brengt,,tevens isbhet echt goed voor een regelmatige menstruatie! Ik gebruik het nu bijna een maand en voelt echt goed!