goedemiddag dames, Alles goed met jullie? ik had een vraagje over je eisprong. wanneer je cyclus verschilt qua lengte bv van 36 dan 29 en nu dag 31 en nog geen menstruatie. verplaatst je eisprong zich dan ook? ik dacht altijd dat je ei ca 2 weken NA je menstruatie kwam maar ik hoor verschillende verhalen, en omdat mijn cyclus nu zo schommelt ben ik erg benieuwd
Je ei komt altijd 2 weken voor he menstruatie dus als je cyclus langer is deze maand je eitje ook later
hier had ik eisprongen variërend tussen de dag 12-25. afhankelijk daarvan word dan ook de cyclus korter/langer
In principe is de eisprong 14 dagen voor de menstruatie, dus als je cyclus langer wordt heb je je eisprong pas later in je cyclus. Je kan er echter niet vanuit gaan dat je eisprong 14 dagen voor de menstruatie is, want dat verschilt ook nogal. Ik heb mijn eisprong bv 11-12d voor mijn menstruatie (weet ik met ovulatietesten en tempen), en sommige mensen zelfs een week voor menstruatie...
bedankt voor jullie reactie ik kwam idd op google tegen dat het VOOR is ipv NA nou afwachten dan maar succes iedereen
Dus ondanks dat ik nu op dag 110 zit kan ik deze ronde technisch gezien nog zwanger raken? Dat geeft weer hoop Bedankt voor het openen van dit topic, zat er vandaag zelf ook over te denken!
ik hoop het voor je ik zit te denken wanneer ik een testje zal halen zondag getest negatief heb nu 2 cyclussen gehad 1e was 36 dagen 2e was 29 dagen dus ga er nu vanuit dat het weer ca 36 dagen zal zijn en ik zit nu op dag 31
goedemiddag nou ik heb afgelopen donderdag POSITIEF getest morgen mag ik al voor de 1e echo ( loop medische bij de gyn)
Klopt. Hier ook schommelende cyclus. Ik heb deze maand eerder de ov-testen er bij gepakt, heb er 6 gebruikt, maar gister en eergister was ie knalpositief! Dus aan de klus geweest Vandaag weer test gedaan, gewoon nieuwsgierig. LH-piek was alweer aan het dalen. Dus nu fingers crossed en de tijd uitzitten op de wachtbank Op deze manier ben ik ook zwanger geworden van onze dochter, dus ik hoop zo dat het nu weer gelukt is, want anders word het een gebed zonder eind!