hallo allemaal, ik ben in mn eerste ronde bezig (heb altijd spiraaltje gehad). nu hebben we tussen de 10 en de 18 dag om de dag geklutst. ik wist niet precies hoe lang mijn cyclus was want dit heb eigenlijk nooit bij gehouden maar ik was altijd ongeveer gelijk met mn collega en die had 28 dagen cyclus. (mijn collega is nu overgens zwanger dus ik kan met haar niet meer vergelijken). nu is in april mn spiraaltje eruit gegaan en de volgende dag ongesteld geworden, vanaf die dag heb ik dus voor het gemak maar 28 dagen aanghouden, ik weet in ieder geval bijna zeker dat het niet veel langer kan duren bij mij maar eerder korter omdat ik vaak zoiets had van je nu alweer ongesteld... maar goed vandaga is dus de 28 dag en zou ik ongsteld moeten worden (denk ik dan) nu heb ik wel last van mn borsten (niet de tepels) en ben ene beetje licht in mn hoofd, ook heb ik al 1,5 week ofzo een zeuerend gevoel in mn buik en rugpijn. maar sinds vandaag heb ik pijn in mn buik tussen mn maag en mn onderbuik in zeg maar, het lijkt dus niet op ongesteldheidsbuikpijn omdat het hoger zit. denk dat ik vandaga maar ene testje ga halen maar misschien weten jullie wat deze buikpijn kan zijn? groetjes
Tja, het kan net zo goed ongesteldheids pijn zijn als dat het is dat je lichaam zich aan het aanpassen is aan een vroege zwangerschap. Testen is volgens mij het enige wat uitsluitsel kan geven. Succes! liefs mara
Gefeliciteerd! Ik ben nu ook 6 dagen overtijd en heb last van lage rugpijnen en een buikpijn die ik niet kan plaatsen.Niet de nromale ongesteldheids buikpijn. Heeft iemand daar ervaring mee? Stel ik me gewoon aan nu ik pas 6 dagen overtijd ben?
schattige kleine heb jij! en de test is binnen.Mijn man heeft me gevraagd te wachten tot hij er is om te testen dus hoop ik vanavond of morgen positief nieuws te delen
Dankjewel snoesjepoes! Wat spannend zeg! Ik ben érg benieuwd naar de uitslag! Ik ga heel hard voor je duimen dat je zwanger bent
Helaas ,helaas. Ik heb gisteravond een test gedaan en vanmorgen nog 1,maar ze waren beiden negatief dus ik denk dat de studiestress ervoor zorgt dat ik overtijd ben... Ben best wel teleurgesteld,maar ja have 2 keep on trying he...
Hoop ik echt ook.Ik ben nu al 8 dagen overtijd,heb twee keer een test gedaan en beide keren was het negatief,maar nog steeds geen spoor van roze of licht roze ,maar de buikklachten zijn niet normaal meer.Meestal als ik buikklachten heb is er een spoortje van iets.Heeft iemand daar ervaring mee en hoelang duren die pijnen meestal?