Hallo iedereen, Heb een vraagje? ik was 7 dagen overtijd en had een test gedaan toen ik 4 dagen overtijd was maar die was negatief. Dus dacht ik wacht een paar dagen en ga daarna testen, maar werd op zaterdag( 28-05) ongesteld. Donker rood met veel klonten, maar de dagen erna helemaal niets meer alleen wat donker bruine afscheiding (niet veel). Zou dat innesteling kunnen zijn of ben ik gewoon ongesteld geworden? Lees zoveel verschillende dingen op internet dat ik het niet meer echt zeker weet?! Heeft iemand hier ervaring mee? of zou ik gewoon voor de zekerheid nog een test doen? Groetjes Cherrys
Hey meis Het donkerrood met klonten klinkt mij eerlijk gezegd als ongie Hoe lang ben je al van je anti-conceptie af? Verschilt dit enorm van je normale ong? Je zou voor de zekerheid een nieuwe test kunnen doen, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat die positief zal zijn..
Ik zou voor de zekerheid gewoon even een test doen! Ik heb ook bloed verloren in het begin, dacht dus ook gewoon ongi maar bleek dus echt zwanger!
Hoi ik ben al vanaf augustus 2010 van de pil af. En dit is anders dan als ik ongie moet worden. Daarom ben ik zo in de war. Maar ik denk dus ook dat de test negatief zou zijn, ben ik bang voor in ieder geval.
@petitcherry: Sorry meis, ik heb niet goed naar je onderschrift gekeken!! Ik zou ook een test doen... van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen!! Succes meid!