Omdat ik me nooit zo goed kan inhouden met testen (en je nooit genoeg testen in huis kan hebben ) heb ik op zwangerschapstesten.nu testen gevonden van mat care. Mat care midstream heten ze. Heeft iemand er ervaring mee? Ik bedoel zijn dit ook testen die positief aangeven terwijl ze negatief zijn? Of andersom? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Vragen over het gebruik van de matcare testen kun je stellen aan Lenny (eigenaresse van Matcare) zij beantwoord vragen hier op het forum in het webwinkel gedeelte omdat wij ook haar testen verkopen. Testen zijn trouwens prima hoor
ik heb ook testen van Mat- Care gehad. EN ze zijn erg betrouwbaar. (na 8 positieve testen, eindelijk durven geloven dat het echt positief is)
Ik heb ze ook in huis gehaald, pas 2 keer gebruikt, maar ze bevallen mij prima. Heb er ook nergens negatieve verhalen over gehoord, vandaar dat ik ze ook heb besteld.
Supergoeie testen. als je niet zwanger bent blijven ze ook echt wit, naar mijn ervaring. 3 dagen voor NOD gaf hij al een positief resultaat