Clear blue smiley

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sarietje, 10 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw
    Vraag lang verhaal dacht vorige week donderdag positieve ovu test te hebben gehad dus gezellig gemaakt daarna veel steken en buikpijn gister mega veel afscheiding dus gisteravond om 7 uur clear blue gedaan en een smiley help hoelang ben ik nog vruchtbaar ? Na vorige week donderdag wel doorgetest en de strepen werden minder en maandag gestopt ermee en gister dus ineens positieve smiley Hoelang nog extra nut om te vrijen ?

2. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Als je gisteren een smiley had is je eisprong binnen 48 uur. Dus ben je nu vruchtbaar.

3. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw

Ja vrijen is gelukt ☺️ maar hoe kan ik nu een smiley hebben gister dus terwijl ik afgelopen donderdag 1 week geleden ook positief teste Torn ook natuurlijk gevreeen en voor laatst die dondedag daarna moest vriend weg en nu pas weer gevreeen dus denk weinig kans Vanmorgen ook clearblue gedaan maar die was negatief dus alleen gisteravond en smiley

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.824
    8.478
    113
    Vrouw
    Het zou kunnen dat je eitje vorige week niet gesprongen is

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    In je OP zeg je dat je toen dacht een positieve test te hebben.
    Waren de strepen niet minimaal gelijk aan elkaar (of liever nog de teststreep duiselijker dan de controleatreep)?

Waar zit je nu in je cyclus? En hoe lang was je cyclus de afgelopen 6 maanden?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Ps, ik heb even naar je foto's van je ovulatietesten gekeken, maar ik vind die van donderdag idd donker, maar hij is officieel niet positief.
    Ik vermoed dus dat je piek er onlangs pas was.

7. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw
    Heb toen ook action gedaan en die strepen waren even dik en vruchtbaarlijm ook en daarna werden de testen vager en ben dacht ik maandag gestopt met testen en pas donderdag weer getest omdat ik steken kreeg en weer afscheiding maar anders dan die week ervoor zeg maar echt gewoon vloeibaar niet slijmerig en mijn cyclus is helaas niet te volgen zo onregelmatig als ik vrijdag echt eisprong gehad zou hebben dan cyclus van 35 dagen Als ik ik nu niet zwanger ben heb ik clomid liggen werd helaas de vorige keer eerder ingesteld dan verwacht en had pas clomid met cyclus dag 7 en dan mag slikken niet meer helaas

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had ook je action testen gezien, maar vond die ook niet positief.
    Ik vermoed dat tijd het moet uitwijzen.
    Al het nu een vals positieve lh test was, dan zou je uiterlijk vrijdag ongesteld moeten worden.

9. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw

Ja klopt a s vrijdag of de week erna Afwachten maar Alleen gisteravond gevreeen maar ja 1 keer kan voldoende zijn toch

10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Jup die ene keer vierde in november zn verjaardag. Dus dat kan in principe voldoende zijn. Hopelijk is dat het ook!

11. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw

Vraag als ik die donderdag smiley had wanneer dan uiterlijk ongi ? Want veel afscheiding buikpijn maar niet ongi en test is niet positief

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Uiterlijk 18 dagen na de test ongesteld, gemiddeld zit op 15-16 dagen na de test ongesteld.
    Ben je daar inmiddels voorbij, dan was het niet je lh piek.

13. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw
    Gister was dus 2 weken geleden de positieve ovutest van clear blue me

Gisteravond was dus 14 dagen geleden de positieve clear blue test met smiley dus wacht nog geduldig af dank voor je antwoord

14. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw

Nog niet ongi en blijf steken houden en mega veel afscheiding en dit was de test

Bijgevoegde bestanden:

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks.
    Ik denk dus dat je ei niet is gesprongen na de positieve clearblue op 9 feb.
    Wanneer hij dan wel is gesprongen is niet te zeggen. Gezien je klachten kan het ook zijn dat hij zelfs nog moet gaan springen.

16. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw

Ovulatietest is negatief dus ik snap niet meer

Bijgevoegde bestanden:

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Nu willekeurig een lh test doen zegt niks.
    Je kan vanaf nu dageliks lh testen doen tot je een piek hebt of ongesteld wordt.

18. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw
    Woensdagnacht had ik echt afscheiding wat op water leek lekker intiem verteld liep er gewoon uit denk achteraf dat dat mijn peakdag geweest zou kunnen zijn en nee niet getest want dacht ei is al gesprongen donderdag nog wat steken en krampen en smiddags wel gemeenschap gehad maar laten we zeggen zat op mijn vriend toen hij klaarkwam en dacht dat standje niet echt oke was zwanger te worden
    In ieder geval test denk niet meer en wacht denk af op ongi en daarna clomid want zit nu al met cyclus vanaf 21 Jan ongi dus weer lang

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je pcos?

20. Sarietje

Sarietje Lid

16 sep 2021
    90
    6
    8
    Vrouw
    Weet ik niet goed nooit echt goed onderzocht lange cyclus dus kreeg clomid maar was te laat je mijn vorige ongi was mis gegaan met recept

Deel Deze Pagina