SPOED: telefoonnummer UMC Utrecht voor IUI!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door merah, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.480
    4.944
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Help!!! SPOED
    Mn ovulatietest is onverwacht vroeger positief dan anders.
    De folder ligt op mn werk...

Wie kan mij zeggen voor hoe laat (11:30 of 12:00) je moet bellen naar het UMC Utrecht en wat is ook weer het telefoonnummer.

Ik wil namelijk zo laat mogelijk nog even een test doen voor de zekerheid.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik zou het niet weten, ff op internet zoeken dan verbinden ze je wel door met de goede afdeling

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Neem aan dat je inmiddels het algemene nummer hebt gebeld en bent doorverbonden?
    Elmo

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.480
    4.944
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nou, het is gelukt hoor! Doorverbinden was moeilijk, maar uiteindelijk heb ik toch digitaal nog een folder gevonden over IUI bij het UMCU.

Inmiddels inseminatie gehad en we hadden maar liefst 18 miljoen levende zaadcellen na opwerking!!!! Een record!!!

Die gyn bij de inseminatie had het trouwens nog steeds over 6 IUI behandelingen vergoed door de verzekering, terwijl ik hier lees dat het sinds eind vorig jaar onbeperkt is geworden. Zit zij met oude info, of is die onbeperkte vergoeding afhankelijk van je verzekering?

Dit keer heeft mijn partner trouwens alles in 1 potje gedaan (zie ander topic). Voor ons geen stress met met die 2-potjes-policy van het UMCU!!!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wij hadden zaterdag de 1e IUI bij het UMCU. Mijn partner heeft ook alles in 1 potje gedaan, dat mocht ook. Hij had gezegd dat het met 2 potjes niet zou lukken en ze deden er niet moeilijk over.
    18 miljoen is veel!! ;)

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.480
    4.944
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat raar dat ze bij ons steeds volhielden dat het in 2 potjes moest!!! Had er vorige maand echt een kater van (toen het dus niet goed ging).

Aquilegia, Jullie zijn al bezig sinds 2005 en nu pas aan de IUI? Mag ik vragen waarom jullie zo lang gewacht hebben?
    Heel veel sterkte met wachten! We mogen dus rond de zelfde dag gaan testen, spannend hoor!!!

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.480
    4.944
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik lees nu pas dat je in 2007 wel al zwanger bent geweest. Lijkt me vreselijk als het dan mis gaat...

Aan de andere kant denk ik soms: dan weet je in ieder geval dat het 'technisch' wel kan. Bij mij gebeurt er nog steeds helemaal niets. Das wel erg weinig...

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, in 2006 en 2007 ben ik zwanger geraakt, maar ik ben nu al 2 jaar niet meer zwanger geraakt. Dus het vertrouwen dat het nog komt, is bij ons ook behoorlijk weg, hoor. Ik ben ook al bijna 35! Ik baal ook van dit trage tempo...

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.480
    4.944
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben 32. Volgens de gyn nog piep-jong...
    Jaja. Ik vind het moeilijk vertrouwen te hebben in de behandeling, omdat ze bij mij nog betrekkelijk weinig hebben uitgezocht. Ik heb bv geen HSG gehad. Wie zegt dat mijn eileiders goed zijn?
    Straks zitten we weer maanden aan de IUI en blijkt later dat het voor niets is geweest.
    Maar goed. Aan het aantal zwemmers zal het niet liggen deze keer (vorige keer waren het er maar 0,9 miljoen...)

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Geen HSG gehad? Wat raar, wij hebben die wel gehad (en daarna moesten we het weer zelf 1/2 jaar proberen).

Deel Deze Pagina