onbekende cyclus.. snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babylaney, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Hallo,
    Sinds mijn miskraam is mijn cyclus helemaal in de war.
    Zit in ronde 3.. De 1e cyclus na mijn miskraam was 49 en die keer daarna was 56. Zit nu al op dag 34.

Ik heb dus geen idee wat mijn cyclus is.

Mijn vraag is ook.. Heb ik wel een eisprong? Snap niet echt waarom mijn cyclus zo lang duurt elke keer. En moet ik gewoon blijven klussen .. omdat mijn ei dan nog moet komen?

Ik snap er niks meer van.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Lastig Babylaney! Uit je verhaal begrijp ik dat je voor de mk niet zo onregelmatig was. Je lijf heeft blijkbaar tijd nodig om zich te herstellen. Erg vervelend!
    Als je je afvraagt of je een eisprong hebt, zou je een tijdje kunnen gaan temperaturen. Maar daar moet je wel zin in hebben: elke ochtend rond dezelfde tijd vóórdat je je bed uitkomt je temp opnemen. Als je dit netjes bijhoudt, kun je zien of je een eisprong hebt.

3. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Dat tempen heb ik geprobeerd, maar het lukt niet ivm mijn tijdschema.
    Af en toe temp ik wel om te zien of ik een hogere temp heb.. Maar dit lijkt nooit te kloppen. Dan heb ik opeens 37.1, dag erna weer 36.4 daarna weer 37.2.. Klopt niks van.. Komt denk ik doordat ik zoveel beweeg in mijn slaag.

Is er geen andere manier om erachter te komen of je een eisprong hebt ofniet?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Poeh lastig hoor! Ovutesten misscien een optie, dan weet je of je een ei hebt en wanneer..

Deel Deze Pagina