Hoi, gevonden op een Britse site. Niet echt lekker, maar kan toch helpen om onze vruchtbare dagen te herkennen.
hoi druif, het is niet zo fris maar als je niet precies weet wat er met goed vruchtbaar slijm bedoeld word( zoals ik ) is dit wel duidelijk!! groetjes
Echt eiwit he? Dat is altijd wat ik van mijn gebakken eitje schraap, ieuwwwww! :chef: Maar dit is gezond slijm
voor alle misselijke en net zwangere dames onder ons: als je nog niet moest spugen dan kik hier maar even naar!!! jakkes maar wel informatief( denk ik) kus
Hee zo was t bij mij gisteren en vandaag ook, maar ik vind het ook idd een smerig plaatje, maar wel handig ukel: Liefs, Duveldraakje
K ben juist altijd heel blij als ik dat slijm tussen mijn vingers vindt... T kan trouwens met een snottebel vast ook heel goed hoor meiden!
Wow, als dat er echt zó uitziet denk ik dat ik nog nooit een eisprong heb gehad. Zou wel kunnen met mijn uiterst lange cyclussen
:-& Bluh inderdaad een beetje een smerig plaatje... Maar erg duidelijk!! Ik dacht dat ik het ook wel eens had gehad... maar zo helder is het bij mij nooit hoor! Ieder vrouwen lichaam is anders toch? :-s
Ja niet iedereen kan dit uitwendig zien, of bereikt zeg maar dat stadium van het slijm. Niks om je druk over te maken! groetjes
Hmmmmmm, bij mij heeft hubbie het ontdekt Bij het gezellig klussen, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij kon het van zijn "willie" af halen en vroeg wat is dit nou weer???? Nou dat wist ik dus wel Groetjes Monique
iejl, ziet er zo wel ranzig uit ook al is het gezond.... Heb vorige maand ook zo'n klodder gehad wist niet wat ik zag hahaha. Ach het is een goed teken toch Groetjes Diaantje78
Dan heb ik er hier nog een paar. Hoop dat het lukt Niet dus, hoe doe ik dat? Gewoon kopieren en dan tussen de IMG neezetten toch?