Lieve meiden, Ik heb afgelopen vrijdag een tp gehad van een cryo blastocyst 4aa kwaliteit. Ik kan de 'dingen' ik voel niet plaatsen bij de zwangerschap van mijn dochter omdat ik toen heftig overstimulatie had dus toen voelde ik vanalles Ik weet ik weet ik weet het ik zit pas op wachtdag 2 na tp maar ik voel eigenlijk helemaal niets...geen felle steekjes gewoon niks behalve als ik op mijn rug lig op de bank dan voelt mijn onderbuik soms wat "zwaar" zeg maar....geen idee wat ik daarvan moet denken maar ok. Zijn er meer dames die dagen na de tp echt helemaal niets voelde...? Of is op de rug liggen en zware onderbuik voelen voor iemand herkenbaar? Verder voel ik me volkomen "normaal" net als anders zeg maar.....
Ik heb weinig verstand van tp etc maar "moet" je nu al iets voelen dan Is het niet normaal dat je nog niets voelt? Hoop dat je over 1,5 week een mooie positieve test in je handen hebt.
Geeft niets dames ik dacht misschien is het bekend voor iemand. Ik mag 13 februari testen 10 dagen na de terugplaatsing. Gisteren avond kreeg ik uit het niets wel ineens gloeiende wangen. Nou ja we wachten het maar af wat er gaat verschijnen op de test... Bedankt in elk geval voor jullie reacties