FF zegt van niet...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door xSnOOpie, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Vandaag ben ik ongesteld geworden en begint dus een nieuwe cyclus.
    FF zegt dat ik geen eisprong heb gehad maar ik meen hem te zien op dag 15? Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt voor het kijken.

Bijgevoegde bestanden:

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Helaas zie ik ook absoluut geen eisprong. Ik ben bang dat je een cyclus zonder ei hebt gehad :(
    Kan een keer voorkomen.

3. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Okay, bedankt voor je reactie :)

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Na je ei stijgt je temperatuur, deze temp moet dan minimaal 3 dagen hoog blijven en dat zie ik hg@ier niet. Balen hoor!

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Helaas zie ik ook geen eisprong. Mijn gyn zegt dat het kan voorkomen dat een vrouw een keer een cyclus zonder eisprong kan hebben.

6. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Okay, bedankt.
    Dan op naar de volgende cyclus met eisprong :)

7. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd geen eisprong, mag ik vragen waarom jij zelf dag vijftien denkt?

8. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Stando Dat mag je vragen :)
    Ik dacht eerst dag 9, maar dat was te snel geweest. Toen dacht ik dus dag 15 omdat hij daar weer mooi omhoog gaat. Maar goed, ik weet het nooit zo goed vandaar dat ik hulp vraag :)

9. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vragen staat vrij! Ben je al lang gestopt met AC? En wat waren je eerdere cycli? Misschien kunnen we je een beetje op weg helpen. :)

10. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Stando Ik moest vorig jaar juli een nieuwe prikpil hebben, die heb ik dus niet gehaald. In april laatste prikpil gehad.
    Augustus 2014 voor het eerst een 'echte' menstruatie gehad.

Mijn eerdere cyclussen waren:

16 jan 2014 - 30 dagen
    15 feb 2014 - 22 dagen
    05 jun 2014 - 37 dagen
    18 juli 2014 - 36 dagen
    23 aug 2014 - 29 dagen
    21 sep 2014 - 33 dagen
    24 okt 2014 - 33 dagen (huidige cyclus)

Voor de rest waren het 'cyclussen' onder de 11 dagen en reken ik dus niet mee.

Bedankt voor het meekijken :)

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oef de prikpil kan wel even duren voordat je weer eisprong hebt :(

Je hebt een eisprong gehad als je een duidelijke verschuiving ziet in jouw temperatuur voor ei en na ei, ik zal even kaartje van mij bij doen waar je het duidelijk ziet. Op het moment dat hij weer naar beneden ging werd ik ongesteld.

12. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @mamalap Erg duidelijk dank je wel. Ik heb in augustus wel een eisprong gehad.
    Zal effe het plaatje van FF erbij voegen.

Bijgevoegde bestanden:

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben het in dit kaartje niet eens met FF. Ik denk dat je eisprong op dag 19 was. Dan heb je ook een normalere LF (10 dagen) dan FF nu aangeeft (17 dagen).

14. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @RoGiJuLi Klopt vond het ook al een vroege eisprong. Maar ik heb hem wel gehad dus ben allang blij :)

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh dan ga ik helemaal erg zijn, ik denk dat je hem daar ook niet gehad hebt. Veel 36.5 met een aantal pieken, maar 36.5 heb je deze maand ook veel gehad. Ik denk dat 36.5 redelijk jouw basale temperatuur voor eisprong is :( :(

16. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @mamalap Waarom zegt FF dat dan? Dat word niet zomaar gezegd neem ik aan... Het goede gevoel dat ik eindelijk had na ongesteld te zijn geworden is nu weer compleet weg :(

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb in de cyclus van 4 juli ook geen eisprong gehad. Fertility friend zei ook op cd 14 een stippellijn, maar dat kwam door het vele schommelen. Het is helaas maar een computer programma.

Ik wil je geen slecht gevoel geven, maar ook geen valse hoop. Het is kei kl**te om geen eisprong te hebben.

Ik vind de verschuiving vooral vergeleken met deze maand echt te weinig. Maar ja ook ik kan er naast zitten.

18. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @mamalap Nee weet ik ook wel. Maar het duurt allemaal zo lang en dan denk je dat je lichaam eindelijk weer op gang komt...
    Maar ik merk wel dat er vooruitgang zit in het geheel. Ik zie het gewoon als dat mijn lichaam weer voor 95% werkt. Hoop dat het snel op gang is. Pff begin ook noooooit meer aan die prikpil. Bah bah.

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dat is heel vervelend als je lichaam niet mee werkt. Heb ik ook veel last van gehad, heb al een redelijk mannelijk karakter en nou laat mijn lichaam me ook nog in de steek op gebied van echt vrouw zijn.
    Maar voor jou is echt die prikpil de grote boosdoener, kan wel tot een jaar duren. Ik hoop voor jou niet dat dat het geval is!

Door blijven temperaturen dan komt hij echt wel een keer! Ik zal voor je duimen!

20. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @mamalap Dank je :) Ja het is een ingewikkeld iets helaas.

Dus als ik het goed begrijp kan het een jaar duren eer je een eisprong krijgt? Als je dus al wel ongesteld bent geworden bedoel ik.

Deel Deze Pagina