Eisprong.. Wie voelt zich duidelijk anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rossi

    Rossi Actief lid

    6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Dit had ik ook altijd hoor
     
  2. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi,

    ik heb vandaag mijn ei volgens de calculator en ik ben sinds gisteren echt misselijk. maar ik durf niet te zeggen of dit iets betekent of dat ik denk dat het zo is omdat ik het zo graag wil.

    wel hebben we geklust op de vruchtbaarste dag maar ja ook dat zegt niets he.

    mag je er van uit gaan dat als je misselijk bent rond je eisprong dat dat dan iets betekent?
     
  3. EdNe

    EdNe Actief lid

    22 aug 2007
    113
    0
    0
    Belgiƫ
    Hallo,

    ik voel ook duidelijk steken als ik m'n eisprong heb. Ook rond de innestelingsdag had ik er wat last van.
    Heb nu, in laatste week van de cyclus enorm gevoelige borsten en tepels. Dit had ik vorige maand ook, en dacht dat dat normaal voorkomt als je je eisprong hebt of bij zwangerschap.
    Op het eind van de vorige vruchtbare periode had ik enorm veel draderig slijm maar dat heb ik deze cyclus totaal niet gehad. Weet niet wat ik er van moet denken..... :(

    Groetjes
     
  4. Gerda1975

    Gerda1975 Actief lid

    27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    dag van eisprong wat steekjes,maar dagen erna wel anders,gevoelige boobs,voel me dan gewoon anders!
     
  5. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    Ik voelde vannacht om 02:32 uur ( zat inde nachtdienst) opeens de bekende eisprongkramp.. ik voelde het in mn pubertijd altijd heel goed maar nu opeens vannacht voelde ik het haha. Eergister geklust en vananvond nog maar een keertje voor de zekerheid..
     
  6. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is wel fijn om te weten dat je een eisprong hebt en voelt. Ik weet niet eens of ik een eisprong heb!

    Vraagje: als je ongi wordt wil dat zeggen dat je altijd een eisprong hebt? Hoe weet je nu of je een eisprong hebt? Ik weet van de ovulatietesten maar dat lijkt me zo'n gedoe.

    Want mijn cyclus is erg onregelamtig. Eerst 20 dagen, vorige keer 30 dagen, dus ik weet niet wanneer ik de ovulatietesten moet gebruiken :(
     

Deel Deze Pagina