eisprong zelfde dag als positieve ovutest??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Koekjeerbij, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

#1 Koekjeerbij, 27 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2009
    Gisteren had ik een super positieve ovutest. ( eergisteren was ie nog negatief, ik test altijd rond 12 uur smiddags)..gisteravond dan ook seks gehad.
    Vanmorgen was mijn temperatuur al hoog....kan ik toch gisteren al mijn eisprong hebben gehad?
    Of is dat onmogelijk....vind t wel wat verwarrend...
    Natuurlijk weet ik pas als mijn temperatuur 3 dagen hoog is of mijn eisprong al is geweest maar vroeg het me wel af

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Je eisprong volgt 36 tot 40 uur na je positieve ovulatietest (dat is wat het ziekenhuis me altijd heeft verteld).

3. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

ja in dat geval kan t niet toch...gisteren om 12 uur postieve ovutest...
    Maar misschien zou de ovu test die dag ervoor om bv 4 uur smiddag ook al positief zijn geweest...geen idee want toen ook om 12 uur smiddags getest...

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Het zou kunnen dat de ovutest nog een klein beetje lh piek heeft gemeten en dat gisterenavond laat je eisprong is geweest.
    Dan zou het idd kunnen dat je temp vanochtend al hoger is.

Dus hou het er gewoon op dat je eisprong gisteren is geweest!

Succes met 14 dagen wachten!

gr

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De LH-piek kan heel kort zijn. Als je een keer per dag test, kun je hem missen. Ik denk dat het eerste punt van de piek in jouw geval wat eerder is geweest, eergisteren maar dan 's middags of 's avonds. Dan heb je gisteren het laatste stukje van je piek opgepikt met de test. Je eisprong is waarschijnlijk dus ook wat eerder geweest, 24-48 u na de eerste positieve test, ik denk gisteravond of vannacht. Succes!

Deel Deze Pagina