Ik zit nu op dag 8 van de cyclus. 8 dagen geleden werd ik dus ongesteld en 2 dagen behoorlijk gevloeid. 3 en 4e dag was het nagenoeg weg 6e dag kreeg ik bruine afscheiding(ik vermoed oud bloed) Gisteren nog heel iets,en vandaag is het een beetje roze. Doe ik net een ovulatie test en binnen een mum van tijd 2 donkerblauwe strepen. Zou ik dan nu al een eisprong hebben? Dat is toch veel te snel? Mijn vorige cyclus was ik uitgegaan van 28 dagen,maar na 3 dagen overtijd werd ik ongi
Dat is inderdaad wel heel vreemd. Tenzij het een kruisreactie is van een miskraam? Ik weet niet of dat nu nog zou kunnen, maar het is in ieder geval raar!
Had op de 3e dag overtijd een zwangersschaps test gedaan en die was negatief,later die dag begon ik te vloeien........ Ik vertelde nog aan de damens in het NOD forum dat ik wel kraamverband mocht gaan halen,2 dagen heeft dat aangehouden Vind dit heel vreemd
mischien toch zwanger of een miskraam gehad. want een ovutest kan ook goed posi zijn als je zwanger bent. een vriendin van mij was de eerste 2 maand van haar zwangerschap ook ongi en had dus niet door dat ze zwanger was. dus dat kan ook nog. liefs san.
Voor de zekerheid een test gedaan en zie wel iets heel vaags van een 2e lijntje,maar dat mag geen naam hebben zo vaag. Zou ik van de vorige cyclus zwanger moeten zijn dan was ik ruim 5 weken zwanger geweest en had de test echt wel positief moeten zijn. (aangezien ik bij de andere zwangerschappen ruim voor NOD al positief teste) Ik ga er dus gewoon vanuit dat dit weleens de eisprong zou kunnen zijn......