Eisprong zoek

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Aimee88, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimee88

Aimee88 Lid

1 aug 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zouden jullie even met mij mee willen kijken?

Dit is de derde ronde dat ik temperatuur. Ik heb elke dag rectaal getempt, stipt op hetzelfde tijdstip. Toch blijft mijn temperatuur op en neer gaan en heb ik het idee dat er nog steeds geen eisprong heeft plaats gevonden. Als hij nu nog moet komen, zou dat wel erg laat zijn..
    --> Denken jullie dat er al een eisprong geweest zou kunnen zijn? En zoja, op welk moment?

Bijgevoegde bestanden:

2. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Het kon mijn kaartje wel zijn!
    Die is ook zo hobbelig en bobbelig
    Zit nu op dag 72 alleen heb ik pcos

Zie echter nog geen eisprong

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook geen eisprong.
    Waren je eerdere 2 kaartjes wel duidelijk??

Soms kan je wel eens een cyclus hebben zonder ei.

4. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Zie geen eisprong. Gebruik je ovulatie testen zodat je een beetje kan schatten wanneer je temp zou moeten stijgen?
    Positieve OV testen zeggen niet dat je een eisprong hebt maar dan kan je wel zien rond welke tijd er iets zou moeten springen.

5. Aimee88

Aimee88 Lid

1 aug 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik heb nog nooit ovulatie testen gebruikt, misschien iets voor de volgende ronde.
    Mijn vorige 2 kaartjes waren wel wat duidelijker.
    Inmiddels zit ik op dag 29 (Gister temp stijging tot 36.6 en vandaag 36.3) en nu begon ik vanmorgen iets te bloeden. Dus dat zal morgen wel doorzetten dan. Misschien heb ik dan toch geen eisprong gehad..

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #6 RoIn, 22 jul 2015
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
    Ik ben best benieuwd naar je andere kaartjes.
    Vervelend voor je dit, zo onduidelijk hè?

Bij PCOS zie je dit soort kaartjes wel maar als je al goede curves gehad hebt..

Je bent al heel wat rondes bezig zo te zien. Nog geen verdere stappen willen/durven ondernemen?

Nog even een andere vraag. Temperatuur je altijd om dezelfde tijd en word je ook altijd om dezelfde tijd wakker?

Want ik tempte direct na het wakker worden, nog voor het uit bed stappen om te plassen (soms was dat om 6 uur en soms om 9 uur maar altijd direct na het wakker worden), ga je eerst plassen dan stijgt je temp direct en krijg je geen goed beeld!

Deel Deze Pagina