Hey, Wie gaat er allemaal rond de 28e testen? Zullen we elkaar door deze laatste week heen trekken met onze verhalen en ervaringen. Op het moment ben ik wel moe, heb een zere onderrug en soms last van duizelingen, maar ja of dit echt de eerste sypmtonen zijn van ons toekomstig wondertje zal deze week moeten blijken!
Als ik van me langste cyclus uitga heb ik de 27e (zaterdag) mijn nod. Dus kan ik ook de 28e testen. Een spannende week dus! Snap er alleen niet veel meer van. Ik ben al sinds nov. van de pil af en heb een vrij regelmatige cyclus. Gemiddeld 28 dagen. Nu heb ik deze ronde geen eisprong gevoeld maar wel vruchtbaar slijm gehad. Maar nu heb ik sinds gister echt heeeeeel veel (vruchtbaar)slijm verlies. Alleen voel ik geen steekjes in me eierstok, wat ik normaal wel altijd voel. Dus ik weet niet of me ei al is geweest of dat het er nu aankomt. Voor de zekerheid vanavond nog maar eens klussen. Heb wel al een paar dagen hele lichte ongikrampjes rond me baarmoeder. En heb (denk ik) een ovulatiebloeding gehad, wat ik ook nog nooit eerder heb gehad. Kortom.......of me cyclus is ineens flink in de war of er is wat anders aan de hand.
Ik kan ook ook de 27e testen. Maar ik denk dat ik me niet in kan houden om af en toe een ovutest te gebruiken Ik ben namelijk al drie dagen erg moe. Ik kan 's avonds mijn ogen gewoon niet meer open houden. Raar! Want normaal heb ik daar nooit last van...
Ik heb twee cyclus gehad van 35 en 37 dagen. Ik zou eigenlijk a.s. dinsdag al kunnen testen, maar ik heb mijn nod iets langer gezet, maar weet alleen niet of ik het zo lang kan houden zonder testen. Ronde de meest vruchtbare dagen heb ik een lichte bloeding gehad, wat waarschijnlijk mijn ei is geweest. Dus ik vind erg spannend!
Ja ikke ook! Het wordt alleen wel de 27e denk ik... JIj ook al zo moe Lady Ingrid? *gaap* hier nog eentje...maar heb ook hard gewerkt dus geef daar ook de schuld aan...maar het lijkt wel of ik nu zelfs amper normaal dit bericht kan typen...
Ik kan de 27e testen Alleen ja, me temp is vanochtend gedaald naar 36.9 dus vrees een naderende ongi. Zou wel erg raar zijn, want zit pas op dag 23 he, normaal is dat toch 28 dagen bij een normale vrouw Nu ben ik niet normaal haha Had deze weken wel mega last van dingen. Moe, zere borsten, buien dat wil je niet weten, krampjes en steekjes, maar opeens sinds vandaag allemaal weg! Behalve me borsten die voel ik nog wel Komt hier overigens net een mega prop aan wit slijm naar beneden gelopen... het is dus niet uittrekbaar, maar wel klevering en nat... wat dat nu weer is?? (sorry voor me vieze taal) heb dit nooit met de pil eghad en vindt het behoorlijk vies.. Jakkie! Weet niet wat dit is
Ik mag de 27ste maar als ik niet ongi ben ga ik voor zondag ben namelijk iemand van de klok zodra ik wakker ben om half 9 ben ik ook ongi ideaal geen hele dag spanning (behalve de dagen ervoor killing) Liefs Channes
hier hoop ik ook de 27e te mogen testen,..langste cyclus zou de 28e zijn. maar voor de 27e staat smiddags een rondje karten gepland,......dus als de duiveltjes er de 27e nog niet zijn gooi ik er wel even een testje tegenaan. Heb al een paar dagen,....vanaf de eisprong steken in mijn onderbuik,..... Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dat ook heel erg dus,.........wie weet groet Inge
hallo mijn nod is op 24 juni ik wil wat langer wachten voordat ik een test doe, als dat lukt. maar eigenlijk denk ik dat het niet nodig is om te testen. ik voel verder niks ofzo, en ik heb het gevoel dat ik gewoon de duivels op bezoek krijg. maar je weet het pas zeker op de nod! dus afwachten maar...
Heeeeeej meiden, Ik test de 29 ste.... Inderdaad de laatste (zenuwslopende) week. Ronde 3 voor 2e beebje.....ben benieuwd. Helaas geen zwangerschapsverschijnselen... Maar goed, je weet maar nooit. De laatste dagen nog maar even aftellen!!
Hoi meiden! Vandaag voor de 'grap' een ovutest gedaan en hij was knalpositief. Ik ben al wel een paar dagen erg moe en nu beginnen mijn borsten ook nog eens te 'zeuren'. Ik weet niet of dit een goed voorteken is, maar ik zal nog even geduld moeten hebben!
Vandaag een klein beetje bruin bloed verloren... ik hoop niet dat het door gaat zetten........ wordt vervolgd!
Ik ga ook voor de 27e! een zaterdag vind ik wel handig, kunnen we er lekker samen de tijd voor nemen.. ik weet echt niet wat ik moet denken!! heb ovutesten gebruikt, maar moest 1 dag overslaan. de dag erna had ik een net aan positieve test. heb niet echt steken gevoeld, alleen een heftige vaginale steek.. was heel apart.. wel heel veel vruchtbaar slijm gehad, dus daar ga ik dan van uit.. mijn borsten zijn megagevoelig en mn man vind dat de tepels ook groter aan het worden zijn. en mn buik... is echt dik! heb dat vaker voor mn nod maar nu lijkt ie wel dikker. voelt wel alsof ik al.. maar goed.. ik ben heel benieuwd.. mocht ik niet zwanger zijn, hoop ik dat de ongi snel doorbreekt! succes meiden!! p.s.: heb ook de neiging om voor de grap een ovutestje te doen..
hallo meiden ik mag ook eind van de week testen vind het wel leuk om te zien wie allemaal nog meer en wat je al voelt ik heb eigelijk nog nergens erg last van ja moe maar dat ben ik altijd hihi dus die reken ik niet mee ik hoop dat er veel zijn die posit testen deze week !!!!!!
hallo, ik ben nieuw hier en las net dat er voor de grap een ovetest is gedaan en dat het knalpositief is. wat wilt dat dan zeggen? dat de kans op zwangerschap groot is?
Ik mag ook de 28e testen. Ik heb een wat vette huid, vrij veel afscheiding en soms uit het niets een TSR (geef nog steeds bv aan m'n dochter), maar ik kan me van de vorige zw herinneren dat ik nagenoeg geen klachten had in het begin, dus het is echt puur afwachten... een hele spannende week dus.
Begin hier de moed een beetje op te geven. Vanochtend in de diarree Heb ik altijd een paar dagen voordat ik ongi ga worden. Dus, tzal we niks wezen..... Nog even afwachten, maar denk het toch echt niet...
Ja, geen bloed geeft moed....maar tis soms ook hopen tegen beter weten in. Nou ja, we zien wel. Jesali, hoe staat het er bij jou voor? Enne....Lady Ingrid, hoeveel dagen voor je NOD kan je ovutest soms positief gaan uitslaan???