Ik zou graag eens weten wat jullie precies allemaal doen om zwanger te worden. En of jullie al positieve ervaringen hebben met bepaalde methodes? Ik bedoel geen medische hulp maar dingen zoals tempen, ovu-testjes...
Ik temp en soms gebruik ik ovu testen, maar bijna nooit aangezien ik mijn ei kan voelen groeien en springen. Twee maanden geleden begonnen met de combinatie van tarwekiemolie en davitamon mamma plus en toen was ik zwanger. Dit liep helaas verkeerd af, maar ik begin het nu wel weer opnieuw te gebruiken.Vitamines zijn nooit verkeerd.
Ik ben aan het tempen en gebruik tarwekiemolie en de etos zwanger worden pillen. Deze maand ook begonnen met teunisbloemolie (tot aan eisprong) om hopelijk mijn cyclus wat te reguleren. En uiteraard genieten van elkaar
Bij de eerste slikte ik Etos zwanger worden pillen, die maakte mijn eisprong wel nog veel duidelijker dan hij was. Was meteen de eerste ronde zwanger. Met de tweede waarvan ik nu zwanger ben had ik niet zoeen haast verder (haha) en we hebben gewoon genoten van elkaar, was wederom weer meteen zwanger.
Wij doen ook niks extra dan van elkaar genieten en goed klussen rondom de eisprong. Ik was zwanger van mijn dochter in ronde 2. Nu weer in de 2e ronde maandag mijn NOD maar ook weer niks extra. Ik slik wel vitamine pillen zwanger omdat ik toch vitamine pillen moet slikken de rest van mijn leven ivm een eerdere operatie.
Ik slik vitamientjes, en temp deze ronde omdat mn cyclus nog niet regelmatig wil worden, hopelijk word t wat duidelijker hierdoor, en leer ik mn lichaam wat beter kennen.. Verder niks, lekker genieten en vooral niet 'moeten'
Ik heb een hele regelmatige cyclus, dus ik temp niet en ook geen ovu testen. Maar die tarwekiemolie, waar is dat goed voor?
Naast vitamine enz. Probeerde ik er deze keer voor te zorgen dat ik 1 of 2 keer klaarkwam naar de zaadlozing en daarna minstens een kwartier blijven liggen. En eerste ronde zwanger
Denk niet dat je wilt weten wat ik er allemaal al voor gedaan heb de afgelopen jaren... maar wil je een indruk krijgen, dan staat de link naar mijn verhaal in mijn handtekening. Ik duim voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten. Mijn tip in t begin: - Genieten - Ovutestjes en tempen om inzicht in je cyclus te krijgen - Foliumzuur bij voorbaat gaan slikken, elpt niet om zwanger te worden maar wel voor de ontwikkeling in de eerste weken van het centrale zenuwstelsel van het kindje mocht je zwanger raken.
Heb getempt, ovulatietesten gebruikt. De persona gebruikt. Tarwekiem oliegeslikt magnesium tabletten. Na 2,5 nog niet zwanger ziekenhuis kon niks vinden. Al die pilletjes helpen allemaal niet vertelde mijn gynecoloog Moesten eind dit jaar terug komen. Bijna 5 weken vrij gehad achter elkaar dit jaar lekker rusten en ontspannen en het was raak. Mijn tip niet veel mee bezig zijn weet dat het moeilijk is heb het zelf ook gehad
Ik heb zwanger-worden pillen van etos geslikt, getemperatuurd, ovutesten gebruikt en we hebben zelfs bepaalde houdingen geprobeerd. Uiteindelijk was ik dat zwanger worden helemaal zat en hebben we een maand lang niks gedaan en gesekst als we zin hadden, zonder op de kalender te kijken........... En zwanger!
Een heerlijk onstspannen dagje gehad in de zomer en toen 1x zonder condoom gevreeen. Precies dat moment was mijn eisprong ongeveer een week eerder dan normaal. (na jaren heel regelmatig ongesteld) Stom toeval dus.
Google is your friend Tarwekiemolie zou voor een goede doorbloeding zorgen. Betere doorbloeding van baarmoederwand zou voor een betere of makkelijkere innesteling zorgen.
Ik ben zelf vorige week met de pil gestopt Maar slikte al een maand foliumzuurtabletten en heb vandaag bij Kruidvat van die ovulatietesten kost (5 voor 14 euro). Nog geen streepjes te zien bij mij dus vriendlief kijkt tv en ik computer