Wat doe jij?

Discussion in 'Zwanger worden' started by snoezelke, Nov 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik zou graag eens weten wat jullie precies allemaal doen om zwanger te worden. En of jullie al positieve ervaringen hebben met bepaalde methodes?
    Ik bedoel geen medische hulp maar dingen zoals tempen, ovu-testjes...

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik temp en soms gebruik ik ovu testen, maar bijna nooit aangezien ik mijn ei kan voelen groeien en springen.

Twee maanden geleden begonnen met de combinatie van tarwekiemolie en davitamon mamma plus en toen was ik zwanger.

Dit liep helaas verkeerd af, maar ik begin het nu wel weer opnieuw te gebruiken.Vitamines zijn nooit verkeerd.

3. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Helemaal niets gedaan behalve van elkaar genieten...
    Het komt zoals het komt...

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ik ben aan het tempen en gebruik tarwekiemolie en de etos zwanger worden pillen.

Deze maand ook begonnen met teunisbloemolie (tot aan eisprong) om hopelijk mijn cyclus wat te reguleren.

En uiteraard genieten van elkaar :)

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij de eerste slikte ik Etos zwanger worden pillen, die maakte mijn eisprong wel nog veel duidelijker dan hij was.
    Was meteen de eerste ronde zwanger.

Met de tweede waarvan ik nu zwanger ben had ik niet zoeen haast verder (haha:p) en we hebben gewoon genoten van elkaar, was wederom weer meteen zwanger.

6. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Wij doen ook niks extra dan van elkaar genieten en goed klussen rondom de eisprong. Ik was zwanger van mijn dochter in ronde 2. Nu weer in de 2e ronde maandag mijn NOD maar ook weer niks extra. Ik slik wel vitamine pillen zwanger omdat ik toch vitamine pillen moet slikken de rest van mijn leven ivm een eerdere operatie.

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Ik slik vitamientjes, en temp deze ronde omdat mn cyclus nog niet regelmatig wil worden, hopelijk word t wat duidelijker hierdoor, en leer ik mn lichaam wat beter kennen..

Verder niks, lekker genieten en vooral niet 'moeten' :)

8. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

Nov 12, 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een hele regelmatige cyclus, dus ik temp niet en ook geen ovu testen.

Maar die tarwekiemolie, waar is dat goed voor?

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Naast vitamine enz. Probeerde ik er deze keer voor te zorgen dat ik 1 of 2 keer klaarkwam naar de zaadlozing en daarna minstens een kwartier blijven liggen.
    En eerste ronde zwanger :D

10. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

Nov 12, 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Leonizzie, gefeliciteerd!!

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha dank je!!! Nu hopen dat hij/zij blijft plakken

12. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Niets bijzonders. Ja ik slik foliumzuur maar verder doen we er niets 'extra's ' aan

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Denk niet dat je wilt weten wat ik er allemaal al voor gedaan heb de afgelopen jaren... maar wil je een indruk krijgen, dan staat de link naar mijn verhaal in mijn handtekening.

Ik duim voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten.

Mijn tip in t begin:
    - Genieten
    - Ovutestjes en tempen om inzicht in je cyclus te krijgen
    - Foliumzuur bij voorbaat gaan slikken, elpt niet om zwanger te worden maar wel voor de ontwikkeling in de eerste weken van het centrale zenuwstelsel van het kindje mocht je zwanger raken.

14. dianapl

dianapl Actief lid

Jan 31, 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb getempt, ovulatietesten gebruikt. De persona gebruikt. Tarwekiem oliegeslikt magnesium tabletten.

Na 2,5 nog niet zwanger ziekenhuis kon niks vinden. Al die pilletjes helpen allemaal niet vertelde mijn gynecoloog Moesten eind dit jaar terug komen. Bijna 5 weken vrij gehad achter elkaar dit jaar lekker rusten en ontspannen en het was raak.

Mijn tip niet veel mee bezig zijn weet dat het moeilijk is heb het zelf ook gehad

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Ik heb zwanger-worden pillen van etos geslikt, getemperatuurd, ovutesten gebruikt en we hebben zelfs bepaalde houdingen geprobeerd. Uiteindelijk was ik dat zwanger worden helemaal zat en hebben we een maand lang niks gedaan en gesekst als we zin hadden, zonder op de kalender te kijken........... En zwanger!

16. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een heerlijk onstspannen dagje gehad in de zomer en toen 1x zonder condoom gevreeen. Precies dat moment was mijn eisprong ongeveer een week eerder dan normaal. (na jaren heel regelmatig ongesteld) Stom toeval dus.

17. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Zou ik een wel eens willen weten :)

18. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Google is your friend;)

Tarwekiemolie zou voor een goede doorbloeding zorgen. Betere doorbloeding van baarmoederwand zou voor een betere of makkelijkere innesteling zorgen.

19. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Pas klaarkomen als vl al klaargekomen was en dan benen net wat hoger leggen dan normaal.

20. OlympiaMM

OlympiaMM Nieuw lid

Dec 4, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf vorige week met de pil gestopt :)
    Maar slikte al een maand foliumzuurtabletten en heb vandaag bij Kruidvat van die ovulatietesten kost (5 voor 14 euro). Nog geen streepjes te zien bij mij dus vriendlief kijkt tv en ik computer ;)

Share This Page