Hoi meiden, Na ruim 2,5 jr proberen zwanger te worden schaam ik me een beetje dat ik er toch weer in lijk te stinken, maar ik heb jullie hulp even nodig. Omdat ik gister en eergister heel even (niet langer dan 5 minuten en maar 1 x per dag) gekke menstruatie-achtige krampjes voelde ben ik gisteravond met m'n dikke stomme hoofd toch weer in de verleiding gekomen om te testen (11dpo). Ik heb zo'n matcare midstream test gebruikt (niet de ultra, maar die gewone) en binnen 20 minuten was ie hartsikke spier omo-wit. Heb van alles geprobeerd van dimlicht tot een hele felle zaklamp en er was gewoon weg niets op te zien. Ik ben toen tv gaan kijken en wilde de test ongeveer een dik uur later toen ik naar bed ging weggooien toen ik tot mn verbazing wel een streepje zag. Het is zeker niet echt duidelijk, maar wel net zo breed als de controle streep en het lijkt licht roze en niet grijs. Helaas zit ik nu op kantoor, waar ik geen foto's kan uploaden, maar mijn vraag is aan jullie: wat denken jullie??? Ik voel me zo'n ernome sukkel dat ik hier toch weer hoop van krijg, want ik ben echt al zoooooo vaak op mn bek gegaan de afgelopen 2,5 jaar en elke keer neem ik me voor om me niet meer zo te laten mee slepen. Zucht. Mn verstand zegt dat dit gewoon een pure indrooglijn is, omdat ie ook pas verscheen toen de test allang helemaal droog was. Ik heb dan ook maar niks tegen mn mannetje gezegd, anders wordt ie ook weer voor niets blij. Ik ga morgenochtend sowieso weer testen, maar zou zo graag jullie mening horen over dit indrooglijntje... en heeft iemand toevallig ervaring met matcare midstream en indrooglijntjes?
Ik zou zo graag je een positief verhaal willen vertellen maar helaas. Als je maar lang genoeg wacht, komen er vaak streepjes. Het beste is weggooien die testen na de afleestijd. Ik kan dat ook zo slecht, ik maak ze gewoon helemaal kapot, dan kan ik niet meer kijken (hoe kinderachtig) Als hij echt positief is, ga jij dat morgen of overmorgen echt wel ontdekken.
Hoi Disney, dank je voor je snelle reactie! Ik vrees ook echt dat je gelijk hebt hoor. Ik trek normaal de test dus ook altijd uit elkaar en spoel dat stomme stripje dan ceremonieel door de wc, haha. (heeft een therapeutische werking). Maar omdat ie zo overduidelijke wit was en mn mannetje me riep heb ik hem dit keer beneden laten liggen. Note to self: niet meer doen dus...
Wat ik je nu ga vertellen is eigenlijk erg dom...!! Maar waarom ik ook altijd de testen deed bewaren is: Toen ik zwanger werd van onze dochter had ik een test gedaan, negatief, zelfs na 1 uur. De volgende dag was diezelfde test ineens licht positief geworden! ik een cb gedaan, en jahoor zwanger 1-2 weken Dus...nu had ik ook steeds de neiging om 1 dag te bewaren, maar het slaat nergens op! je hebt geen reet aan mijn verhaal, en ik ben niet het goede voorbeeld.
Hahaha, dat snap ik wel hoor. Maar inderdaad eigenlijk zegt het gewoon niets meer na die tijd, zelfs al is ie dan ineens positief. Maar stiekum krijg ik dan toch wel weer een beetje hoop van jouw verhaal, hihi
Hij heeft niet voor niks een uiterlijke afleestijd Ik snap het heel goed hoor maar mijn negatieve testen blijven omo-wit. Was nooit zelfs maar een pietsie zwanger... haha Toen ik een hele vroege mk had, 2x, was mijn test wel knalpositief dus tja..zeg het maar.
je hoeft je niet te schamen hoor.. voor de meeste van ons is het denk ik een feest van herkennen.. Zelf gooi ik mijn testen ook weg als ze wit zijn, maar bewaar ze even een half uurtje.. just in case Gewoon over een paar dagen weer testen.. je hebt nog even veel kans als voor deze test! niks aan de hand
@Nanette en Elmo: Dank voor jullie reacties. Toen ik thuis kwam heb ik die rot test gelijk maar weggegooid - anders ga ik er toch stiekum weer naar zitten kijken, terwijl het niks betekent. Ik ga nu denk ik morgenavond maar weer testje wagen (moet morgenochtend al vroeg werken). Ik heb inderdaad ook wel eens posi testen gehad (bij een vmk en na de pregnyl spuit voor de grap...) en die waren inderdaad heel anders. Binnen een paar minuten duidelijk roze en niet na anderhalf uur megavaag - dus ik heb denk ik na al die tijd toch nog een lesje geleerd mbt de beruchte indrooglijn...
Dit herken ik zo! Ik heb trouwens ook wel es een streepje gehad na tijd; een indroogstreepje. Bij mij zei t helemaal niets!
Update: heb vanochtend voor ik naar werk ging toch maar snel een testje gedaan (weer zo'n matcare) en die was heel erg wit en is dat nu nog steeds. Helaas heb ik mezelf dus inderdaad weer eens blij lopen maken met een dode mus ...
Hey meis, ik denk eens even kijken hoe het met Nana is. Wat ongelofelijk K*T dat het testje niet 2 mooie strepen geeft. Ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik duimduimduim dat jullie snel meer succes hebben op babyvlak en hou je af en toe in de gaten! Knuf!