hallo ik had een vraagje ik heb sinds gister krampen (steken) in me buik ik ben nu iets meer dan 2 weken gestopt met de pil, het is echt zo ongesteld gevoel alleen moet ik dat nog niet worden zou dat mn eisprong kunnen zijn? en wat voel je dan ongeveer en moet je dan gaan klussen of dan juist niet meer? groetjes
Juist wel klussen! Verder kan ik je qua klachten en steken niet helpen want die heb ik niet. Ik ben aan het slip staren om te zien of er al iets vruchtbaars te zien is.
Het kan ook ontpillen zijn he omdat je net gestopt bent. En niet iedereen voelt zijn eisprong. Maar het zou wel kunnen. Ik had ook altijd steekjes in buik maar meer aan de zijkanten als de eisprong kwam. Je kan ook temperen of ovulatietesten kopen die geven je een heel duidelijk beeld van je cycles en je ei. Maar klussen kan nooit geen kwaad. Zo is er ook een smep-methode. Weet niet of je daar wel eens wat over gelezen hebt. Er is ook een heel topic van. Succes!
het kan idd zijn dat het ei is. gewoon klussen dat kan zowiezo geen kwaad hihihihihi. ik voelde hem normaal ook altijd maar heb sinds paar mnd konstant pijn in mijn buik dor de hormonen volgesn de arts is dit het samentrekken van de baarmoeder door de hormonen. en als je het idd zeker wilt weten ovulatie testen of temp of slijm bekijken.